Nekad hajjy7k | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajjy7k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? harry

Vad är ditt discord namn? Hajjy7k

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Leo Lembäck min gubbe växte upp i Norrland och han är född 2000-01-05 och han är en riktig skön individ som älskar att göra städerna bättre där han flyttarsamt mycket social o trevlig. Leo är en mycket snäll och social kille med ett gott hjärta som älskar att hjälpa människor. Leo har ett stort intresse för gamla och unika bilar, denna hobby har han haft sedan barndomen men nu när han är äldre har han chans till att uppnå dessa drömmar. Eftersom han är väldigt social så har han lätt för att träffa nytt folk och skaffa nya polare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Rp, rolig Rp. Kört Rp i 2 år. kan hur man framför en karaktär bra och spelar på ett roligt sätt. och fixa roliga scenarion och andra roliga saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda kan vinna och att jag kan förlora ett scenarion. Och alla ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm tex att jag går fram till nån och slår han utan andledning. vdm tex när man kör över nån. suntförnuft tex när man utgår över verkligheten. Hade jag verkligen som kriminel gått och skjutit mitt på gatan där polisen är? Nejerkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rp i nästan 2 år. Vet hur man får till bra scenarion

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Annan server i bion

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka