Accepterad Hajenz | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajenz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202540704

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? HajenZ

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Daniel Smith är en man på 25 år som växte upp i Tynnered i Västra Frölunda. Han hade en jobbig uppväxt där hans pappa lämna han när han var 3 år gammal och hans mamma var arbetslös. Det var ont om pengar vilket gjorde att han började sno från butiker och med tiden blev detta värre och han började sno cyklar och mopeder. Efter att han har gjort det ett tag gick det över till springpojke och sälja knark åt dem större gubbarna. Efter några år när Daniel var 23 försökte han med en kupp att ta över den kriminella ligan i Tynnered och göra sig av med gängledaren men det gick åt helvete och han var nu jagad och behövde fly för att överleva. Han har nu flyttat till en ny stad där han nu hoppas på att kunna bygga upp sin kriminella nätverk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelist pga. av att jag har hög RP nivå och tar det väldigt seriöst. Jag har spelat RP innan på ARMA och tycker att det är sjukt kul. Samt att jag är lite äldre 27 år så jag kommer inte springa runt och förstöra utan tar RP på allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna få rolllen som kriminell samt att jag har kört på denna servern i snart en vecka och tycker det är bra folk som tar RP seriöst här.

Hur hittade du Unive? Polaren och jag snackade om att börja med RP igen så gick in på serverlistan och såg eran helt enkelt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och se till att andra har det kul och förhoppningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i dagsläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka