Nekad Hajenz | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajenz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202540704

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Hajenz

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Smith han är 25 år och är sugen på att jobba inom räddnings tjänst som brandman eller polis. Men samtidigt vet han inte om han ska ta den lätta vägen och bli kriminell istället för snabba cash. Han är en tillsynes lugn person men kan få lite temprament om någon behandlar han på ett dåligt sätt. Min karaktär växte upp i bra förhållanden ute på västkusten på en ö som kallas för Hönö. Vilket har fått han att älska att ta en båt tur ute på havet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har kört på eran server och gillar verkligen community på den och det verkar som en riktigt bra server. Har inte kört så mycket Gta RP innan men så fort jag gick in och testade så fastade jag för det, tycker det var riktigt roligt och man möter så mycket roligt och duktigt folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar era medlemmar som är på servern dem är både snälla och roliga.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på FiveM server browser

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha jävligt kul och att utvecklas inom RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den enda servern jag spelar förtillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka