Nekad Hajenz | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hajenz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 1994

Vad heter du på discord? HajenZ#4042

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar oftast mellan 15-00.
På helgerna är det väldigt olika men blir oftast mer timmar på helgerna än på vardagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive i 2 månader lite drygt

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle forstätta RPA med det jag gör spela på som vanligt men jag är på många olika ställen under en dag där det är jävligt mycket lall och skit. personer som vdmar och inte har en anning om vad rp är för något. Så istället för att behöva hoppa support varje kvart eller skriva /report för att sedan se dem komma undag så hade jag gett dem en kick med ett meddelande om varför och kommer dem tillbaka och fortsätter så får man ta konatakt med en support som får ge ett riktigt straff istället.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag är trött på allt lall och alla som kommer in och kör över folk och bara förstör. Detta är en bra server som har möjligheter att gå långt men då måste man se till att dem på servern har den bästa möjligheten för att få sådant bra RP som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kan bidra possitivt till servern för jag är lite äldre och tror att det hade varit bra för servern att få in lite äldre SV vakter som håller koll.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli SV för att jag är en som aktivt är inne och ser mycket som händer. Samt att jag är äldre än många på servern och jag tror inte det skulle skada att servern fick in lite äldre folk som har koll med.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli sv för att jag gillar denna servern och har stora förhoppningar för att detta ska bli en av dem bästa rp serverna på Fivem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har helt ok koll kan inte alla i huvudet men har ett dokument med massa komandon på. Man får ju lära dem sig med tiden med.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har fått 1 ban precis när jag börja på servern i typ 2 timmar kommer ej ihåg för vad då det var så längesedan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka