Nekad hajenforfan | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? liam widenfors

Vad är ditt discord namn? monkeyman21

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Berätta om din karaktär. hej jag heter liam wide jag är 24 år snart 25 år om några månadern. min familj är väldigt fattiga för vi har en stor familj.om jag skulle få välja vad jag skulle vilja jobba med skulle det att jag jobbar med bilar och skulle verkligen vilja skaffa jobb på en bil affär.min fröm är att kunna jobba med bilar. jag älskar och ungås med mina nära och kära. en dag för mig skulle kunna se ut såhära typ. att jag går upp tidigt på morgonen och äter efter det så går jag eller så springer jag. sen går jag ut med mina vänner och ungås med dom och äter mat. sen går jag hem bostar mina tänder och går till min säng och lägger mig och börjar kolla på en film sen så när det är klar så lägger jag mig och sover.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en snäll och rolig scenario. för att jag gillar att vara snäll mot mina kunder för alla vill ha en snäll som dom kan gå till och köpa. det kanske frågar om pengar så ger man de lite pengar. och kommer att skämta och ha jätte kul med mina kunder låta testa det dom vill.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ om jag skulle ha för mig att råna en bank så ska det vara kul för både poliserna och tjuvarna. och ibland får man förlora man behöver inte alltid vinna. så jag tycker det ska vara kul på både sidorna. för att ha det mer roligt. typ

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att man inte få döda någon utanandledning. t.e.x om man e på sjukhuset så kan de inte bara komma fram någon och börj skjuta hen.vdm är att man inte få använda en bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har testat några gånger hos en vän och spelar på egen dartor nu och har gjort det typ en månad nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inte reglerna. försök att lära dig lite mer med /me vid skador. Länk finns lite tips på rp.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka