Nekad hajenforfan | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? liam widenfors

Vad är ditt discord namn? monkeyman21

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Berätta om din karaktär. hej jag heter liam wide jag är 24 år snart 25 år gammal. min familj är väldigt fattiga för att vi har en för stor familj. min mamma är död hon dog för ungefär 1 år sedan. min pappa blev sparkad från sitt jobb. mitt favorit jobb är att jobba med bilar jag är väldigt intresserande av bilar och har gjort det länge. just nu åker jag en volvo men min dröm bil är en ferrari. en dag för mig skulle kunna se ut såhär. att jag börjar med att gå upp tidigt och äter mat. sen så springer jag eller går jag. efter åker jag till mina nära och kära. efter drar jag hem till mig och chillar. sen går jag ut och träffar mina vänner och äter mat och fikar. sen går jag hemåt. sen går jag till sängs och kollar på någon skön film.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en rolig och snäll scenario. och kommer alltid vara snäll mot alla. så är det viktigt att vara snäll mot sina kunder.jag tycker det är viktigt att vara snäll för att. alla ska vilja komma till en snäll person. kommer med vara rolig och skämta väldigt mycket. och vara snäll mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.e.x om någon skulle råna en bank nu. så ska det vara kul för både för poliserna och rånarna. man ska inte alltid vara en vinna skalle. man måste inte vara bra på allt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att man inte få döda någon utanandledning. t.e.x om man e på sjukhuset så kan de inte bara komma fram någon och börj skjuta hen.vdm är att man inte få använda en bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har testat några gånger hos en vän och spelar på egen dartor nu och har gjort det typ en månad nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plugga lite på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka