Nekad hajenforfan | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 76561199643743380
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv, så var jag ute och rulla mot dom jag har krig med. Jag träffar på några grabbar som vi har krig med, dom hoppar ut och skjuter och jag kör vidare, dom skickar prio och så kommer flera folk av dom. dom hoppar ut och skjuter däcken på min bil, jag kör vidare, jag kommer till en kurva och så cloggar jag,

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Inget är felaktigt med bannen, Det var jag som gjort fel. Jag cloggade för att undvika scenariot, och det var ett riktigt dåligt beslut jag gjorde. jag har lärt mej efter bannen och kommer inte göra om detta regelbrott igen, jag tycker att det var väldigt dåligt av mej att clogga då jag gjorde ett regelbrott, jag skulle spelat klart scenariot och rpat vidare så långt som möjligt. Ibland så får man förlora man kan alltid inte vinna sina scenarion, och jag ville verkligen vinna det scenariot men gick inte då så cloggade jag och gjorde ett dåligt regelbrott jag aldrig skulle gjort. Framöver i alla mina scenarion så ska ja göra dom så långa som möjligt och inte göra regelbrott i dom då jag inte vill bli bannad igen, då jag förstått vad konsekvenserna blir om man cloggar. Jag har fattat nu vad konsekvenserna är och kommer inte göra om detta. Jag skulle aldrig cloggat, jag skulle bara fortsätta scenariot, och spela klart det, men det vara bara ett dåligt beslut, om man kollar min historik så har jag aldrig gjort det mer än 1 gång. Okej såhär om man kollar vad jag blivit bannad på så ser man regelbrott, men har bara gjort alla regelbrott 1 gång, och har aldrig gjort samma 2 gånger, och det är därför jag lärt mej från alla bann, Jag har gjort regelbrott men bara 1 gång per regelbrott jag har ju lärt mej från alla regelbrott, och kommer inte göra om detta regelbrott igen. Det var ett dåligt beslut jag gjorde bara jag skulle aldrigt bara gjort d. JAG BER OM URSÄKT FÖR JAG LJÖG I SUPPORT

Har du bevis som stödjer din överklagan? har bara bilden på den.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka