Accepterad hajdan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajdan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Heidi

Vad är ditt discord namn? heidi#4892

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karin Nilsson, hon är 21 år gammal. Hon föddes in i en fattig och kriminell familj, hennes pappa försökte sälja droger för att ha råd med mat på bordet medans hennes mamma var missbrukare. Så genom hela hennes liv har hon varit tvungen att va sina föräldrars förälder, men när hon var 14 år så överdoserade hennes mamma och hennes pappa gick bort i gängkriminaliteten. Hon har sen den dagen velat bli polis och lyckas få bort allt sådant från gatorna så att barn inte ska behöva växa upp på det sättet hon gjorde. Hennes intressen är kläder, smink och rättvisa. Allt hon känner nu är att hon vill flytta till en ny stad och börja om på nytt och lyckas nå sina drömmar i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP då jag spelat roleplay spel i några år nu. Jag kommer också va ganska aktiv då jag inte har så mycket att göra under sommaren annat än att spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna i scenariot ska ha kul och att jag inte bara ska tänka på mig själv och skita i den andra personens känslor.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade server och sa att den va den bästa RP servern på FiveM.

vidare till muntlig intervju. Du har 24h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka