Nekad hagop | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
138
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? Hagop

Vad heter du på discord? Skyline#8436

Hur gammal är du? Jag är född 2006 alltså 16

Hur många timmar har du på Fivem? 250+ Kanske har aldrig kollat men spelar 7 timmar plus varje dag så borde vara ganska högt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt aktiv och om jag skulle få jobbet skulle jag vara mer aktiv kanske 8 timmar plus istället för 7 timmar. Jag har alltid älskat att bossa och jag är väldigt bra inom yrket och har alltid varit en bra säljare nere vid piren och tror att chef platsen på saras bil och mc skulle vara en perfekt plats för mig. Jag är väldigt kunning inom yrket och vet hur ett företag styrs och kommer bara anställa dem som sticker ut eftersom det är alltid dem som kommer prestera bäst för företaget och kommer göra kundena nöjda. Jag har också sätt att både saras bil och mc och marja lisas har väldigt dåligt med personal och vet att jag skulle passa perfekt till det jobbet inte bara för att jag är aktiv eftersom jag kommer att vara där 6 timmar om dagen. Jag vet att detta jobbet är min grej eftersom jag kommer förlora kriminell rollen och det bevisar att jag verkligen brinner för yrket och företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter ifrån marja lisas på faktura systemet och från mekonomen. jag har även jobbat på räddningtjänsten och sjukvården men tror inte jag kan använda något därifrån till saras.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Göran Svensson och är född 2000-01-01. Göran är alltid glad och go och har alltid tid med allt. Göran har aldrig haft någon dålig konverstion eftersom han är vänlig och allmänt trevlig. Men Göran hade en svår uppväxt eftersom hans föreldrar slängde ut han när han bara var 15 år gammal. Göran blev uteliggare och började röka redan vid 16 års åldern. Men när allt var förlorat hitta Göran en kille som hjälpte han med allt. Han hjälpte han med körkort jobb och allt möjligt. Göean fick bo med sin nya kompis och han fick jobb på mekonomen. Allt var perfekt tänkte göran men det blev bätttre. Göran fick ett intresse i bilar och började ha en egen liten bilfirma på piren. Han både köpte sålde och iversterade i bilar han trodde skulle gå upp i värde. Göran blev snabbt rik och betalade tillbaka allt som han var skyldig till folk. Efter det har Göran bara blivit rikare och fått ett bättre liv

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7 timmar per dag men kan bli mer också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är kklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka