Nekad hagop | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
138
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198116514/

Ditt Hex-ID: 110000149c81aa2

Vad är din discord tagg? Skyline#8436

Vem var det som bannade dig? Murphy

Hur lång tid var din ban? 5 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Slår folk i fängelset utan anledning. ~Murphy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan förstå varför eftersom staffen såg inte hela händelsen och tog ett snabbt beslut. Jag var i fängelset och blev nerslagen av en grabb sen kommer en till kille och börjar kaxa sig så jag slår ner båda och sen blir jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i fängelset och blev nerslagen av en kille inte så jag blev medvetslös men skadad. Jag ställer mig upp och en till kille kommer och kaxar sig. Jag slår ner båda och åker på ban för att jag slår folk i fängelset och staffen som banna mig vill inte föklara varför och bara ber mig att göra en överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig ban eftersom att jag gjorde sjävförsvar men ändå åker på ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vi kan ta upp den gången jag blev bannad för ooc och sen dess snackar jag aldrig ooc och har tagit väldigt mycket lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte kunnat göra annorlunda eftersom allt bara var själv försvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte slåss i fängelset

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka