Nekad hagop | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
138
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198116514/

Ditt Hex-ID: 110000149c81aa2

Vad är din discord tagg? Skyline#2013

Vem var det som bannade dig? Vet inte pga att det var en discord ban

Hur lång tid var din ban? Det var en permament ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget står bara att det inte går att joina

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffsen valde att banna mig. Jag är fullt medveten om varför jag är bannad och att det var 100% mitt fel. Jag frågade om jag kunde betala för unban. Och nu efter jag har läst igenom era regler noggrannt har jag lärt mig att bans är till för att lära sig över det misstag man har gjort. Staffsen valde att banna mig eftersom jag frågade om man fick betala för unban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag i discorden och skrev med folk. Det var undertiden jag var ny till rp och visste inte alla regler och hur det funlade så jag frågade om jag kunde betala för unban som jag nu vet var ett stort misstag av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel men kan ge ett tips till personen som banna mig att den personen i alla fall kunde ge mig en varning

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har avstängningar i fivem servern men aldrig i discorden. Men om ni syftar på ingame kan vi ta upp den gången jag blev bannad i 20 dagar för ooc. (det var den bannen jag frågade om jag kunde betala för att ni skulle unbanna) Efter den bannen har jag tagit väldigt mycket lärdom och har aldrig pratat ooc eller spelat på ett dåligt sätt och har alltid hafy hög rp sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda igenom att inte fråga efter att kunna betala för unban eftersom jag nu som har lite erfarenhet vet att bans är till för att man ska ta lärdom efter det misstaget man har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig väldigt mycket eftersom jag har varit bannad på discorden i över 1 månad. Det jag har lärt mig är att jag aldrig mer ska fråga om man kan betala för unban eftersom att jag vet att det är ett grovt fel att göra det för att bans är till för att lära sig över sina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka