Accepterad hagmannnn | Medlem ansökning [ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagmannnn

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? hagmannnn

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Han heter Kurt Gustavsson och han är 25 år gammal. Han är uppväxt i Sverige och alltid bott där. Han var uppvuxen i Göteborg med hans mamma och pappa. Han hade även en äldre syster och en lillebror. Hans mamma dog när han var liten så hade de jobbigt. hans syster tröstade honom varje dag när han sörjde. efter en längre period så slutade han vara hemma. Han började hänga med fel folk och kom in i grov kriminalitet. Hans syster märkte av saker som han gjorde så då fick han hjälp. Han fick mest hjälp av sin morfar. De va då han började få väldigt mycket intressen för bilar och mopeder. De va så sätt han kom ifrån de kriminella för han hjälpte till sin morfar i garaget. Han tyckte de va väldigt kul så han fortsätter med det än idag. Han köper gamla bilar och gör om dom så att de ser ut att vara helt nya. Han stylar även bilarna han köper och gör dom väldigt utstickande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Han kommer att hjälpa till så att folk mår bra och mår bra. Han kommer få folk att skratta typ hela tiden han kommer vara väldigt positiv. Han kommer skoja med folk väldigt ofta. han kommer försöka så att ingen kommer i samma sitts som han var i. han kommer att skaffa många vänner och många kommer tycka om honom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om han hamnar i ett scenario ska man spela som om det vore verkligheten för att alla spelar för att ha kul och det blir inte roligt om man spelar orealistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har förstått och några exempel är. Copbait är att man försöker dra till sig uppmärksamhet utav polisen. NLR det är när man kommer ihåg saker efter någon har dödat än eller man dött i en bilolycka. så man får inte komma ihåg de som hände precis innan bilolyckan eller om de va nån som döda mig så får jag inte komma ihåg vem. Fearrp så det betyder att jag inte bara ska springa iväg utan att jag ska värna om min död så jag ska vara rädd och räcka upp händerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka