- Meddelanden
- 880
- Reaction score
- 74
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hagelin
Vad är ditt discord namn? ica stig#7472
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Ludvig Kjellberg. Han är från en hyfsat välbärgad familj men kom ändå in i kriminaliteten för hans vänner började med det. Han är 23 år och är trevlig men kan vara lite aggresiv. Intressen han har är moppar crossar bilar och knivar. Han flyttade till unive staden för att lättare kunna tjäna pengar på de mer olagliga visen. Jag är även intresserad av att baka och att köra bil. Och att bidra med reparationer på bilar. Ludvig är också intresserad av den kriminella sidan av staden. Han försöker hålla sig på den rätta sidan av lagen men ibland så ramlar han över till den dåliga sidan, Han är dock ännu mer på den bra sidan och hjälper samhället till ett bättre plats.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra till servern känner jag och jag är ganska ny till det hela så hade varit kul att få känna på det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För drt verkar vara en bra server med goa mods mm och den har det jag letar efter en hyfsat nybörjar vnälig layout och spelar grupp vad jag känner hittils.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul så möjligt och göra servern seriösare och bättre över lag.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nja ibland går jag in på en random drift server i en kvart eller så inget seriöst.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hagelin
Vad är ditt discord namn? ica stig#7472
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Ludvig Kjellberg. Han är från en hyfsat välbärgad familj men kom ändå in i kriminaliteten för hans vänner började med det. Han är 23 år och är trevlig men kan vara lite aggresiv. Intressen han har är moppar crossar bilar och knivar. Han flyttade till unive staden för att lättare kunna tjäna pengar på de mer olagliga visen. Jag är även intresserad av att baka och att köra bil. Och att bidra med reparationer på bilar. Ludvig är också intresserad av den kriminella sidan av staden. Han försöker hålla sig på den rätta sidan av lagen men ibland så ramlar han över till den dåliga sidan, Han är dock ännu mer på den bra sidan och hjälper samhället till ett bättre plats.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra till servern känner jag och jag är ganska ny till det hela så hade varit kul att få känna på det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För drt verkar vara en bra server med goa mods mm och den har det jag letar efter en hyfsat nybörjar vnälig layout och spelar grupp vad jag känner hittils.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul så möjligt och göra servern seriösare och bättre över lag.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nja ibland går jag in på en random drift server i en kvart eller så inget seriöst.
Senast ändrad: