Accepterad Hagge | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hagelin

Vad är ditt discord namn? ica stig#7472

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Ludvig Kjellberg är en 23 årig man som nyss har flyttat in till Unive staden han är från en välbärgad familj men han drogs ändå över till den olagliga sidan av staden. Han har jobb på Marja Lisa och bor i en lägenhet, lite intressen Ludvig har är att fixa,köra och kolla på fordon alltså allt med fordon. Ludvig är en ganska kall och okänslosam person men han bryr sig om de som han tycker om. Ludvig håller sig på den rätta sidan av lagen och inser konsekvenserna med att bryta mot lagen, men detta stoppar inte alltid honom från att bryta lite smått mot vissa lagar. Över lag så är Ludvig en bra medborgare som håller sig på rätt sida av lagen, lyssnar på poliserna och sköter sitt arbete och hjälper andra! Han hade dock en ganska tuff uppväxt för alla hans vänner gick snabbt över till den farliga sidan av lagen och han ville inte riktigt göra detta men han var tvungen för annars skulle han bli ensam och inte ha några vänner. Men han lärde sig mycket av sina "kriminella" vänner såsom vart man hittar vissa växter och vad man kan göra med dessa växter. Men över lag så är Ludvig en bra medborgare som vill bidra till sin stads ekonomi och utveckling och bli promoterad inom sin jobbbrasch till erfaren säljare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra till servern/stadens utveckling och hjälpa folk att göra servern mer seriös. Jag känner också att en whitelist skulle hjälpa min karaktärs utveckling. Annars så tycker jag att jag borde bli whitelistad för jag spelar hyfsat mycket på servern och hjälper annat folk med att hitta i staden. Detta är också den enda servern jag spelar på så jag kommer kunna vara med mycket och bidra seriöst till servern. Jag tycker jag borde få det nästan ännu mer nu med tanke på att min whitelist blev indragen för ett missförstånd men jag blev unbannad så det löste sig. Tycker också jag borde bli whitelistad för jag behövs på mitt jobb för det är lite tunt om anställda ibland på Marja lisas. Och då behöver jag få tillbaks min whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en bra server som har allt jag letar efter, goa människor, bra staff , snabb respons på frågor och svar. Och allmänt så är det en bra server enligt mig, samt skulle det bidra till min karaktärs utvekcling med en whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis och att jag har sett den på rekommenderat på FiveM menyn. Samt sett Philips streamer på Youtube och tyckte det verkade vara en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har många mål med mitt rollspel några är att jag vill utveckla min karaktär så mycket jag kan. Vill även känna på hur det är med roleplay och visa andra hur mycket roligare det blir om man roleplayear. Ett ytterligare mål jag har är att jag vill ha något jag kan göra seriöst och spendera tid på och som jag tycker är roligt. Dessutom så vill jag lära mig mer om RP för tycker det är intressant och jag hade velat börja bli bra på det henom Unive och sen i framtiden kanske kunna RP:a på de största 18+ servrarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top