Accepterad Hagge | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hagelin

Vad är ditt discord namn? Hagge#2764

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ludvig Kjellberg är en 22 årig man som alltid har haft ett intresse för bilar samt att hjälpa folk. Han föddes på landsbygden men flyttade in till Unive vid en tidig ålder, han började sitt liv som en anställd på postkort jobbade sig sem till Marjas där han blev chef genom ett hårt arbete i en månad. Sen så blev Ludvig en lagbrytande individ som satt länge i fängelset för sina brott han gick sen i rehab och tog över företaget Trygg hansas han tog upp de på listan och överlämnade sen det till sin trogna biträdande chef. Efter det så tog han över chefssitsen på Saras bil och mc sen kom han till meko som chef och så har han varit runt på de mesta firmorna som chef och är nu sugen på inquisitor då det är hans favorit firma! Och han är en kämpe för firmor och är en bra platsning för yrket.

Kännetecknen: Ludvig är en lugn men envis person han ger sig inte i första taget och gillar att hjälpa samt anställa folk och visa dem till rätta. Han är en duktig person på att snacka samt övertala och gör alltid sina anställda nöjda då han försöker att få dem att känna att han också gör det tuffa jobbet och inte bara lever lyx som chef utan nej Ludvig är där med dem han sliter och sliter och ger sig inte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat på servern i ett år och blev bannad nu och har överklagat denna och den blev godkänd. Ansöker då naturligtvis om till medlemskap då jag rpar bra mestadels, känner att jag bör vara medlem för jag har bidragit mke till Unive som staff samt rpare så jag anser att just jag bör bli medlem igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server jag lagt ner VÄLDIGt mycket tid på och Unive är en server jag trivs på och anser att det är den bästa servern och jag spenderar mycket tid och anser att då som sagt jag gillar unive och anser då återigen att det är den bästa servern och den har bra staffs samt scripts samt coomunity.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare och har sen dess aldrig tröttat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har många mål men de största är att hålla det realistiskt samt att ha en bra karaktärsutveckling vilket jag anser att RP bygger på enormt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra det jag tycker är kul och att ha en najs tid med mycket go gemskap samt RP. Mål att göra det bättre också.,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta är ingen överklagan.

Tillbaka