Accepterad Hagge | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? hagge#2987

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Sen april 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Svar till frågan över är att jag är Krim och laglig. Okej så hur kommer jag utveckla detta yrke? Jo det kommer jag göra genom att helt enkelt göra yrket aktivt och göra så det uppfyller de syftet som det ska. Mycket folk kommer nog sitta och skriva nåt ”nytt” och försöka framstå som att dem skulle vara kunniga till att göra något helt nytt och aldrig skådat tidigare men så är det inte. Jag har planer på att göra firman stor och att inte göra den till något att än vad den är alltså en hoj firma. Jag har länge rpat chef, ända sen jag började här på unive för ett bra tag sen nu. Jag har alltså varit chef överallt bortsett från polisen sjukvård och lindroths. Har jobbigt över allt och har erfarenheter inom allt lagligt och allt kriminellt. Har länge samspelat det kriminella och det lagliga. Jag är den nuvarande chefen hos suzie Q och där har jag varit i 2 månader nu typ. Så jag skulle definitivt säga att jag kan utveckla yrket. Men återigen kommer inte sitta här och ljuga för er och försöka få mig själv att framstå som jag har nån hyper dröm utan jag vill bedriva firman och göra den så aktiv och realistisk sett som möjligt, med alla detaljer som finns i liknande butiker irl.

Men om jag nu skulle sätta en plan inom utvecklingen så skulle det innebära en utvecklad rp vid köpet av fordonet. I många fall är det bara in o köpa så drar man, men jag som nuvarande chef hos suzie har valt att sätta min egna glans på det genom att ställa ut fordon vi har i lager och låta kunden ta sig en titt provkörning osv och förklara hur fordonen fungerar och annan viktig info och att ha lite mer realistisk rp med ägarbevis på hojen och olika tjänster såsom service osv som firman då kan erbjuda och garantier.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Okej som jag sa ovan så har jag enorma summor erfarenheter. Vi kan väl börja från det senaste som hände, suzie q chef hur blev jag det? Jo jag blev utsedd av flertalet staffs och fick förfrågan att bli det utan att jag går igenom en ansökans process, skriver inte detta för att skryta utan skriver det för att visa att jag inte e full av skit. Jag har gjort allt inom chef världen innan och är förbered på allt. Kan samverka bra med andra firmor och har tid och engagemang att göra allt. Men om jag ska säga mina erfarenheter inom just lindroths så har jag inga för just den firman men har varit chef hos alla andra bilfirmor (marjas, ullas, brittas, Saras, suzie, och ett gubbnamn som ja it kommer ihåg men var bitr hos den firman.) Så jag har varit chef en del och har koll på hur man ska agera både som försäljare och som en ledande roll. Är bra social och är bra på att snacka så att argumentera för min sak de kan jag och anser att de gynnar mig kraftigt inom chef världen. Såsätt har jag bra sociala samt logistiska erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne så mycket jag kan, allt varierar men i grova drag blir det ungefär:

Vardagar: 15/16-00
Helger: hela tiden
Lov: hela tiden

Vill också tillägga att jag ALLTID är redo i discord och gillar att ha ett arbetslag som klarar sig utan att jag står och hundar över dem.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut är chef just nu men är sugen på något nytt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka