Nekad Hagge | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas

Vad heter du IRL? Ludvig Hagein

Vad heter du på discord? ica stig #7472

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För har märkt att de aldrig har öppet så¨skulle vilja ta tag i firman och göra om den till det lyxiga den ska vara

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har bra erfarenheter har varit anställd på marja lisas i 1 månad som erfaren säljare samt utbildings och anställningsansvarig och var chefens högra han och höll ställningarna. Sen fick jag ett erbjudande av min polare att gå med i hans nystartade gäng gratis så ja impulsivt. Men nu så är jag sugen på att ta över den mäktiga brittas. Och som sagt har extremt bra erfarnehter unom bilfirman. Jobbat 5 timmar om dagen i 1 månad ungefär med att sälja bilar och anställa och hålla ställningarna. Och har då bra erfarenheter att hantera stress och hjälpa folk och att lugna ner dem. Kan hålla höga standards utan lall och har alltid ett bra framåtdriv och vill alltid förvättra allt jag ser kan förbättras. Är bra med folk och att prata och gillar det sociala med bilfirmor. Allltså så skulle det passa mig bra!

Berskiv din karaktär? Ludvig Kjellberg är en ung man i Unive staden han har ett intresse för bilar och jobbade därför på marja Lisas. Han kommer från en välbärgad familj och föddes år 2000 flyttade till unive för någon måndad sen och trivs. Han hade ett jobb på marja Lisas men bytte sen till den mörka sidan av staden och blev inblandad i gäng och droger. Han har som sagt ett intresse för bilar och gillar att bestämma och hålla ordning på saker och är bra på att hantera stress och press och skulle nu jättegärna vilja bli chef på Brittas en av de rivalerande bilfirmorna. då han har märkt att den aldrig är öppen längre. Ludvig är en lugn och känslosam person men han är bestämd med det han vill och om folk inte beter sig i affären så åker dem ut! Men över lag är ludvig en trevlig och bestämd kille som gillar att bestämma över saker och har ett intresse för bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst en timma per dag minimum. Är aktiv på discord hela dagarna. Nu med sommarlov kommer jag kunna vara inne mer. Så runt snitt 4 timmar per dag.. Och mer om jag märker att det krävs!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut har ett bra liv på servern men skulle mest tycka det skulle vara kul att ha ett större ansvar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej skulle aldrig gö de för e trött på alla lalliga servrar.

Har du läst våra Regler? Ett antal gånger....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka