Nekad Hagge | Ban överklagan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? ica stig#7472

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Achooo. Återstår: 2 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stannde utanför yellowjacket för att jag fick ett telefon samtal och då tutade nån poliks bakom mig jag aktar mig så han kan köra förbi och tutar tillbaks och då stannar han och jag frågar honom varför han stannade sen vart jag avstängd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde utanför yellowjacket och fick ett telegfon samtal och stannade då mitt i vägen det är en polis bakom mig vilket jag inte ens vet, han tutar och jag aktar mig och tutar tillbaks med min såndär musik tuta och då stannar han och jag frågar vad som händer och så blir jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban förstår inte på vilket sätt detta förtjänar en 3 dagars ban för lalleri när det inte var lalleri.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tatt mycket lärdom som att inte skämta om känsliga ämnen samt att rpa bättre vid vapenhot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra till kanten och inte tutat tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tuta mot poliser.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka