Accepterad Hagge | Ban överklagan (olavor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? Laminatgolv#2764

Vem var det som bannade dig? Olavor

Hur lång tid var din ban? 2 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För återigen så missuppfattar staffs situationen och är bansugna. Det kanske uppfattades som lall men det var inget lall då min polare blev påkörd samt slagen och jag slår killen som slog hnm och då snor en av dem min bil och kommer undan vilket jag tänkte hantera sen så fokuserade på den första killen som bara slogs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare blev påkörd och slagen av ett par folk och då slog jag hnm och detta är helt realistiskt om din polare blir nerslagen så kommer ju du så han som slår honom det är ju så det är. Sen om det kanske uppfattas lalligt så får gärna alla tycka det men det är det ej och förjtänar då maximun en kick istället för att vara så sugen på att banna så kan man göra så istället då man inte vet hur scenariot är och inte kan reflektera verkligenheten i sina bedömningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då det ej var lall alls utan en helt realistisk situatuion där staffs förstör genom att banna i scenariot vilket inte heller är bra då det ej är bannbart att slå någon som slår din polare. Klart hade det varit något extremt tydligt så hade en ban fungerat men att jag slår en kille som slår min polare samt snor min bil? Klart att jag slår honom då det är inget snack om den saken förstår inte på långa vägar hur nån kan anse att det är lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer knappt ihåg dem men det var i min början på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat sitta där och inte rpa med i scenariot och inte sagt eller slått någon vilket är tråkig rp för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja inte jättemycket då bannen var felaktig och då finns det inget att lära utan finns saker att lära hos staffs i detta fall. Man bör ej bli bannad för lall när det är ett realistiskt scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka