Accepterad Hagge | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? ica stig#7472

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 10dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: MetaGaming, SuntFörnuft ~Kasper. Återstår: 9 dagar 15 timmar 28 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jagf inte var rädd nog i ett scenario tydligen, vilket jag var jag svarade på allt och lydde sa inte emot tyckte jag lät för trevlig klart jag gör det om de har ett vapen emot mig vill ju inte dö. Staffsen tyckte väl att jag såg lallig ut då men det var också ett yttrest dåligt planerat scenario av motpartens sida, det börjar med att jag frågar mitt gamla gängs boss på dc om han kan ta bort mina roller på dc. han säger nej vi ska mötas ingame, jag säger emot för har aldrig träffat honom in game och känns ganska meta om han säger till mig vart jag ska åka och frågar var jag är och så vidare. men väljer att åka dit ändå för jag visste att de skulle döda mig. Och hela scenariot så tycker jag att de är allmänt dålig rp men rpar ändå på i bästa förmån. Sen om inte jag sitter och gråter i micken så kan väl inte det vara hela värden satt och pratade på ett "rädd" sätt och sa allt jag visste om gänget jag skulle joina och tröga som de är så blir "kidnapparna" kränkta över det och tar mig till support för att banna mig för att jag vet för lite :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle lämna mitt gäng frågade bossen på dc om han kan ta bort mina dc roller, vi har aldrig träffats ingame så får direkt misstankar när han säger till mig att åka till gänghuset och att vi måste skapa ett scenario även fast jag aldrig har sett honom in game eller ens pratat med honom, så han metar gamear. men jag rpar med sen kommer de två grabbar till och hotar mig och tar med mig i en bil till nåt ställe där de torterar mig och hotar osså vidare svarar på alla frågr jag kan och rpar rädd på bästa sätt, de tyckte att jag inte lät rädd nog så hoppar support direkt efter scenariot. Sen när de torterar så vill de ha reda på vissa frågor men jag kan inte svaret på dem tillex vart mitt nya gängs hus ligger vad deras nummer är och så vidare och va de har för inköp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban med tanke på att motparten metagameat och att jag hade rpat på allting samt när de skjör mig i foten så rpade jag på skade och svarade på allting de sa utan tvekan för att jag var "rädd" och det krävs i ett sånt scenario med tanke på att de stog tre killar och siktade på mig. Sen så kunde inte jag alla svaren men de trodde ba att jag ljög och inte fearrpa men det gjorde jag, försökte förklara allt detta när de drog in mig support men support bara satt och suckade och gäspade och sa att klockan var elva och att de inte orkade lyssna mer så de tog den lata vägen och slängde iväg en ban utan att förstå historien från båda sidor. Dessutom har jag inte metagameat alls? det nämde de inte ens igår så ingen aning var de kom ifrån de kanske skulle sätta på motparten vad vet jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit missförstånd och felscenarion och jag drog ett dåligt skämt vilket jag ångrar, sen den senaste var att jag hade vapen i hand på torget vilket var fel gjort av mig och händer ej igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ljuga för dem på frågorna för jag visste ju inte svaret så istället hade jag kunnat ljuga fram nåt åt dem. Och jag kunde ha låtit mer rädd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag kommer svara på alla frågor även om jag ej kan svaren och verkar mer "rädd" när de har vapen emot mig. Ska också inte vara trevlig mot dem även fast de kanske dödar mig. Alltså vara mer realistiskt i fearrp och allmänt sundare förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

denna överklagan handlar ej om min förra överklagan så lämnade in denna även fast det ej gått 24h för det ej är samma avstängning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka