Accepterad Hagge | Ban överklagan -Miileeaaa-

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? hagge#2987

Vem var det som bannade dig? ns1 miileaaaaaaa

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vqpejs Anledning: powergaming samt VDM Går ut om: 1 dagar 23 timmar 47 minuter Placerad av: miileeaaa ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För helpern anser mig skyldig. Det framstår som att jag powergamear och vdmar nån men så ligger det inte till. Tror helpern anser att jag gjort det för annars hade jag väl inte varit bannad? Jag kör ner för en liten trappa, eller nej jag rullar ner för en lite trappa i en ganska kraftig bil som inte e kass. Finns till och med ett script inlagt som pajar däcken om man gör så men det scriptetr kickade inte ens in där då det var en så liten trappa. Sen så att jag vdmat? Nej det har jag inte det var en grov dsync och de ska man rpa på så jag körde fram till honom och då fall han igenom marken och sen fick jag en ban. Vdm är när man avsiktligt använder sitt fordon som ett vapen men ska vara ärlig så va de inte ens avsiktligt ser inget syfte i att köra på honom utan det hade endast skadat min bil. Så helpern bannade mig för den ansåg att jag powergameade och vdma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt körde ner för en liten trappa och drämde in i en grabb, det är iaf vad som visas på clippet. Men som jag nämnde ovan så var den trappan extremt liten och bilen klara sig galant. Sen när jag kommit ner så gasar jag på lite och då drämmer jag tydligen in i en person på clippet, detta gjorde jag inte på min skärm då det som sagt var dsync, man ska rpa på dsync så jag åker fram och tänker snacka med hnm men då fallar han igenom marken och jag får sen en ban. Detta känns också lite knackigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig anser jag, för som sagt är ingen direkt powergaming att rulla ner för en liten trappa i en bil, bilen överlevde galant och förstår inte hur det ska anses vara powergaming då, sen att jag vdmar är ju också ganska konstigt att påstå där. Som jag skrev så var det dsync och de ska man rpa på men personen som då blev påkörd fall ju igenom marken så jag hann inte ens vänta klart på det innan jag blev bannad vilket jag tycker är fel. Klart den är ju inte helt borta då dem reglerna går att argumentera fram men ser inte hur det går i detta fallet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad brutalt många gånger. Tar alltid lärdom av dem och har aldrig varit några större problem, typ 70% av bansen är felaktiga sv bans av nån som vart rädd o torska ett scenario. Men såklart inte alla fall och då har jag tagit lärdom av dem. Ser inget syfte i att gå igenom alla mina bans här för de är många.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i att köra ner för trappen då hade jag inte "powergameat" och hade jag aldrig kört ner så hade aldrig risken av att "vdma" personen hänt så då hade alla problem löst sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att inte köra i trappor och inte vdma.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

godkänt, vill bara att du tänker hur du kör så att det upprepas:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka