Nekad Hagge | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? ica stig#7472

Vem var det som bannade dig? Morkil_

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft / köper 300+ vallmo som marja lisa arbetare ~MORKIL_. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag köpte vallmo av en person men staffen har fått fel dem måste ha sett fel detr var endast 40 vallmo jag köpte. Plus det får man väl eller vi gjorde det diskret och då tycker jag att det passar för om det görs diskret utan att nån vet om det så borde det ju vara okej? Min karaktär är som sagt lite småkriminell vid vissa tillfällen och detta leder då till att han handlar vallmo som ett sätt att tjäna mer pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte 40 vallmo av en person jag sa till honom att följa efter mig så då åkte vi till en byggarbetsplats lite diskret och vi blev förföljda för han jag skulle köpa av hade crashat i en annan person. De löste sig han bara försvann och det var inget mer med det. Sen så swishar jag honom och han ger mig 40 vallmo alltså inte 300+ som staffen/modsen har uppfattat det ni kan fråga han jag köpte av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för som jag sa ett det var endast 40vallmo inte 300+ som det står. 2 min karaktär utvecklas mer och mer till att bli kriminell och han jobbar på Marja lisa lite som en stabil inkomst men som min whitelist ansökans personbeskrivning säger så ramlar han över till den kriminella sidan av lagen ibland och köper vallmo tillexempel. Och Jag skötte det bra jag bad honom att följa efter mig till en mer diskret plats hade på mig hjälm så han inte såg mitt ansikte. Sa att detta var privat och att ingen ska ha reda på det för tyckte det passade i detta RP sammanhanget med min karaktär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit missförstånd som detta och det har ej varit nån stor grej tillexempel igår kväll så var det bombhot mot marja lisa och då var jag där och så körde jag iväg och sen tillbaks igen med den misstänkte och då så blev jag avstängd i dagar. Min chef på marja lisa var med mig och blev också avstängd men det löste sig vi pratade med de som banna oss och de hade bara missuppfattat hela situiationen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte köpa vallmo av honom för det var ju tydligen inte tillåtet. Tyckte Philip sa att endast de icke whitelistade inte fick hålla på med sånna aktiviter och just därför tyckte jag att det var helt rätt av mig som whitelistad spelare att kunna få göra lite små affärer då och då som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte hålla på med några olagliga aktiviteter som anställd på ett yrke. Som sagt gjorde bara som jag har beskrivit min karaktär hade gjort i den situationen med tanke på att det var en annan person som erbjöd mig att köpa av honom alltså jag försökte inte köpa men han erbjöd mig från ingenstans och då tackade jag. Detta ska jag inte göra igen för nu vet jag vad som gäller!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka