Accepterad Hagge | Ban överklagan [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? ica stig#7472

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Achooo. Återstår: 2 dagar 4 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gav ett lalligt utryck med mina gärningar, jag hade precis kört p motorvägen och sen så körde jag av på en avfart och körde vidare sen så får jag ett telefon samtal utanför yellowjacket då stannar jag bilen och svarar och detta var då mitt i vägen tänkte inte mer på det men sen så tutade en polis på mig bakifrån och då aktade jag på mig och tutade tillbaka för jag har en såndär musiktuta så tyckte det var kul. detta gav ett lalligt utryck vilket jag fattar att staffsen uppfattade det som och ska ej ge det utrycker igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt körde av motorvägen och var bara ute och körde allmänt gött och kör då förbi yellowjacket och får då ett telefonsamtaloch stannar då mitt i vägen för såg ingen bakom mig men så kommer en polis och tutar, jag kör till sidan och låter polisen komma igenom och tutar sen tillbaka med min musiktuta han stannar då och kollar väl mitt id och så bannar han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felatkig ban enligt mig för att jag tutade mot en polis för att han tutade på mig för att jag stog i vägen känns inte alls lalligt med tanke på att jag bara ville visa min musiktuta. Tycker ej att detta ska betraktas som lall och tycker då att jag inte bröt mot några regler alls. dessutom så var det en civilpolis så om man tänker helt realistikst sett så kunde jag lika gärna ha tutat på en normal människa vilket är helt normalt att göra i trafiksituationer. Tycker därför jag inte förtjänar en ban överhuvudtaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tatt mycket lärdom och utvecklat min RP nivå och lärt mig att vara seriös och att inte skämta omkänsliga ämnen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorerar polisens tuta och endast släppt förbi honom istället för att tuta tillbaka för det kan uppfattas lalligt vid tillfällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara lallig och att inte tuta mot folk i trafiken och att inte vara allmänt lallig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka