Accepterad Hagge | Ban överklagan [Abbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? Hagge#9999

Vem var det som bannade dig? abbe

Hur lång tid var din ban? 10 dgr samt indragna roller

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde en halvdum sak som jag inte riktigt skulle göra irl. Det jag gjorde var att köra till utkanten av Sandy och skjuta på min bil för att kolla om däcken var skottsäkra samt göra den lägre. Detta var riktigt dumt och jag borde inte ha gjort det, jag tänkte inte och ångrar mig. Jag kan stå för bannen men jag tror att staffs bannade mig för det var dumt gjort och jag gjorde ett fel som ej kommer upprepas. MEN grejen är det att jag har fått höra att den som bannade mig tydligen hade ljugit om vad jag har gjort men jag har clipp på vad jag gjorde så detta vill jag visa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min bil körde bort en bit till utkanten av Sandy och skjöt på mina däck för att kolla om de var skottsäkra jag gjorde detta en bra bit bort så ingen skulle se eller höra. Sen så körde jag bort en bit crashade rpade på detta bra. Sen drog jag och käkade irl. ÅTERIGEN jag har clipp på det och det som traineen sa till linky stämmer ej alltså en felaktig ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rättmätig men jag tycker ej att mina roller ska försvinna då bannen inte borde vara en 10 dagar jag kan brösta den tiden men mina roller vill jag ha tillbaks då jag anser att detta ej var tillräckligt för att dra in allt. Vet att om det är 10 dagar så ska alla roller in och antar att bannen sattes just på 10 dagar så mina roller kan dras in men jag skulle uppskatta en andra chans med mina roller för jag vet att jag kan bättre och jag har rpat bra hela tiden men nu så gjorde jag ett sånt här dumt misstag där jag ej tänker mig för vilket är riktigt korkat men som sagt jag skulle verkligen uppskatta att få tillbaks mina roller med ingame bannen går att brösta då jag gjorde ett misstag. Jag har tänkt över mitt misstag och inser hur kraftigt det var och konsekvenserna som har bildats och ångrar mig då enormt. Har spenderat massvis med tid på servern och min polare blev precis Krim och jag vill inte gå över till en annan server för unive är den bästa för mig och jag ångrar mig djupt och skulle uppskatta en andra chans med mina roller.
Bannen delvis felaktig då jag har clipp på var jag var när jag skjöt och då är jag ej utanför sandy garaget som traineen tydligen beskrev till en krim ansvarig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer knappt ihåg dem då det var när jag var ny på servern men tror det var en där jag inte rpade tillräckligt på en Crash.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skjuta på min bil och bara inte gjort det över lag då det var extremt dumt gjort av mig och det är något som jag ej skulle kunna göra irl. Och om jag nu skulle vilja skjuta bilen så skulle jag dra längre bort jag tyckte att jag var tillräckligt långt bort men det var jag ej och ångrar då detta beslutat då konsekvenserna var enorma för mig då jag förlorade allting. Jag ångrar mig och vill gärna få en andra chans med mina roller ingame bannen som sagt kan jag brösta men jag önskar att jag kan få en andra chans med mina roller då jag vet att jag kan böttre och har tänkt över mina misstag och kommer ej upprepa dem .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig mycket att lära mig att tänka mer vad jag gör och inte bara skjuta för att det är kul utan tänka mer och göra allting ännu mer verklighets baserat vilket jag trodde jag gjorde där men det ser jag nu i efterhand att jag ej gjorde. Jag har lärt mig att inte ta saker för givet och har tänkt över mitt misstag och ångrar mig djupt. Så skulle uppskatta att få en till chans med mina roller men som sagt bannen ingame kan jag ta då jag begick ett misstag men inte ett misstag som jag vill ska förstöra allting jag har jobbat upp. Min vän klarade precis sin Krim intervju och vi såg fram emot att rpa tillsammans och så händer det här och jag gjorde fel men snälla låt mig få en andra chans med mina roller.
Mvh hagge

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Skulle uppskatta om jag kunde skicka klipp till nån högre uppsatt med bevis att det som han sa inte stämmer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka