Accepterad Hagge | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nibbamode3000/

Ditt Hex-ID: 110000119ceb5d9

Vad är din discord tagg? hagge#2987

Vem var det som bannade dig? Lucifer

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vgulky Anledning: Grov Copbait Går ut om: 2 dagar 9 timmar 56 minuter Placerad av: Lucifer ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han ansåg jag gjorde fel, jag och min kompis sitter deffade me varann i dc och vi håller på mot nån i twitter och då så tjötas det om att man ska komma piren bla bla bla, vi tänker ju inte tolerera att nån sitter o twitter hetsar oss och vi hade ganska tråkigt så vi gasar ju då på i våra ganska op bilar från torget mot piren, då kör vi om 2 poliser men vi vill inte ens ha dem efter oss då det är så brutalt lätt and undkomma dem ändå i dem bilarna, men dem ser ut som att dem är påväg mot nåt larm om jag ska vara ärlig då de båda hade sirener och skit på. Alltså borde dem inte ens ha tid att jaga efter oss, sen ännu mer skumt är ju att en av de poliser vi körde förbi då är helpern som bannar oss alltså han sitter och kör sin polisbil och rpar och tar sig friheten att bara /noclip när han kör bilen och flyga efter och freeza oss, detta känns också ganska lurt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som jag beskrev ovan vi hade bråttom till piren och körde då förbi 2 poliser. Finns inte mer än så att säga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är felaktig, hade vart en annan femma om vi hade stannat framför poliserna o burnat eller pekat finger eller sagt nåt men de gjorde vi ej då vi hade bråttom och det kan man tro att dem också har med tanke på att dem hade sirener och helpern sen senare säger att dem hade larm på piren. Men han har ändä tid i sin rp att poppa in i noclip och freeza oss mitt i vägen och ta god tid på sig att banna oss, vilket 3 dagar är ganska grovt för det som hände ansåg även andra staffs.

Dock går väl att argumentera den rätt också vilket man kan säga den är men hade vart väldigt snällt med en unban med tanke på att ja måste fixa skit ingame inför suzie lanseringen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad brutalt många gånger. Tar alltid lärdom av dem och har aldrig varit några större problem, typ 70% av bansen är felaktiga sv bans av nån som vart rädd o torska ett scenario. Men såklart inte alla fall och då har jag tagit lärdom av dem. Ser inget syfte i att gå igenom alla mina bans här för de är många.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat köra som man ska i stan och inte kört om eller så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att inte copbaita eller köra fort fort i stan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka