Hagge | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Hagge#2764

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varierar såklart från dag till dag men mestadels så ca 14-00 på skoldagar docj aktiv på dc timmar där jag ej är ingame samt aktiv på forum.
Såklart så anser jag att ingame dock är viktigast så de timmar jag har möjlighet till ingame så är jag aktiv ingame vilket jag anser är det en trainee bör göra då vi skall underlätta för de högre uppsatta modsen.
Helger och lov då är det ungefär så mycket jag orkar och hinner alltså brukar gå upp ca 10 sen så är jag aktiv några timmar oftast sen hänger med polare, när jag ej gör detta så är jag aktiv hela dagen bara.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? De som får mig att söka är att jag anser att förra gången jag var trainee så blev jag av med den på ett felatkigt sätt vilket gjorde mig arg men väntade ett tag med att ansöka igen och tänka över det jag gjorde. Har tänkt på det länge och står kvar med det jag tycker att det inte var något som JAG tyckte var en rätt anledning till en demote då jag verkligen försökte vara en bra staff och anser inte riktigt att ett "misslyckat" scenario bör påverka mitt staffande. Förstår att ansvariga inte tyckte det men såklart så kan man diskutera sådant och anser nu då att jag gjorde fel men inget så grovt som skall resultera i en demote men återigen inte mitt beslut.

Jag är också en engagera person i Unive communityt har spelat här länge nu och varit med i staffteamet som support samt trainee och tyckte om det väldigt mycket båda gångerna då jag nu har rpat länge och vill tillbaka till staffteamet och ångrar mig fortfarande med det jag gjorde med min demote. Jag är också insatt i hur rp bör vara och har koll på det som har att göra med staff relaterade saker. Jag som är erfaren får mig att bli sugen på att vara trainee då jag kan vara en bra sådan som gör sitt jobb och hjälper dem som behöver hjälp, Jag anser också mig själv som en "bra" staff då jag kan det man ska göra och gör det bra och är säker i mina beslut. Tycker man ska hålla sig till det man ska och inte tramsa runt så mycket.

Så slutgiltligt det som får mig att ansöka till trainee är att jag är sugen på att hjälpa till i staffteamet och är erfaren samt ångrar mig med mitt senaste lilla problem som uppstod.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag tycker servern är bra och den är balanserad ibland så ser jag dock problem som jag anser bör ändras, tillex så märker jag att det är många som abusear sig av olika sätt ingame tillex dsync pitting osv det finns mycket att göra mycket dupande och korruption vilket jag anser förstör rpn mest samt lallande och korrupta svs.

Men överlag så skulle jag vilja jobba med serverns rp vilket jag tycker är det som alltid går att förbättra oavsett.
Vill också utveckla rpandet bland olika wl jobb då jag anser att det går att samarbeta på mer och roligare sätt. Vill alltså överlag bättra servern på dem sätt jag kan bättra den på.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år och har spelat mke fivem innan detta

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har erfarenheter då jag var support i ca 2 månader, samt trainee då har jag koll på alla commandon jag har rätt till samt koll på hur man ska vara samt koll på hur man skall agera i olika situationer, har tagit emot kritik och gjort mig till en bättre staff så ja jag har tidigare erfarneheter även varit sv ansvarig så har koll på hur det är att vara inriktad på ett speciellt område vilket jag tyckte var kul så har erfarnhet av det också. Har koll på hur rp bör vara genom mina staff erfarneheter och har då fått en bra uppfattning om hur det ska vara och har bra koll på hur man hanterar loggs,.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja varit staff innan så kan alla jag bör kunna och mycket mer :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, mer än att jag ångrar det jag gjorde och att jag verkligen skulle vilja få en andra chans och visa att jag kan.

Senast ändrad:
+rep riktigt bra ansökan han har även varit trainee innan!

Tillbaka