Accepterad Hagge | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad heter du på discord? Hagge#9999

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? hela dagarna men mestadels kvällarna samt morgon

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För jag vill tillbaks till staff teamet då jag saknar det, var support i lite över en månad. Sett att det har skapats nått nytt alltså trainee så vill se var detta kan leda mig. Jag vill även bidra till servern igen som jag har gjort innan och göra den bättre då jag min personliga åsikt tycker det har sjunkit med summan hjälp som delas ut. Detta kan såklart bero på många saker men jag vill fixa detta och göra det bättre som jag vet att jag kan göra. Trainee är en intressant roll också då man får lite av en provperiod som jag har läst och så var det inte riktigt som support utan det var annat. Och just därför vill jag testa trainee då jag vet att jag har det som krävs.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kommer jobba med allt som krävs som jag har gjort innan som staff alltså det som krävs tillex speccandet forumet och discorden alltså allting. Vill bättra rpen på servern vilket är det viktigaste för det är rpen som spelar roll sen så är det andra sakerna ej oviktigt men rpen går före om man frågar mig. Kommer göra detta genom mina egenskaper genom speccandet vilket jag är duktig på. Och nu finns det många sätt att specca på jag tycker inte specca är att flyga runt i noclip och titta utan ska man specca ska man göra det noggrant och hålla fokus på särskilda platser om det då är många andra staffs aktiva så kan man dela ut speccandet bland de andra och på det viset jobba mer effektivt. Speccande innebär att man håller koll på spelarna så inga regler bryts och håller uppe rpen och svarar på /reports samt /helps. På forumet har jag stenkoll på vad som är viktigt vet att tickets inte är kul men det får man helt enkelt göra ändå för det är det som förväntas av en som staff alltså är det en självklarhet. Det samma gäller med anmälningar och ban överklagans. Jag har alltid varit intresserad i servervakterna vilket jag var ansvarig över och då så höll jag en bra nivå med max 5 ansökans uppe och då skulle minst 2 av dem vara vidare till inteervju enligt mig.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett år.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt var support i över en månad samt servervakt ansvarig så jag vet vad jag håller på med. Jag har nämnt det som jag tycker är viktigt och nämnt mina egenskaper ovan. Men skall repetera de ändå, har varit support i ca 2 månader och varit servervakt ansvarig. Jag använder rätt metoder och bemöter spelare på ett trevligt sätt och om ingen har respekt i ett support ärende till ex så ser jag inte att jag krävs hjälpa de utan då ber jag dem att lugna ner sig annars så drar jag tillbaks dem tills de har lugnat ner sig. Rpen är som sagt det viktigaste enligt mig och har erfarenheter där med vet hur rp ska gå till och tolererar ingen halv ooc eller reglerbrytare oavsett om de är mina vänner utan då åker de på exakt samma straff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja som sagt varit staff innan så kan alla commands som jag bör veta samt har tillgång till. Känner att det är onödigt att rabbla upp alla här utan det kan ni märka när jag gör mitt "arbete" att jag då kan dem. Sen om det kommit några nya kommandon vet jag ej om det men tror ej att det är så.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har ej mer att tillägga bortsett från att hade varit kul att få hjälpa servern igen!
+rep

+rep Hagge förtjänar detta han skulle vara en bra trainee!

+rep Hagge kan sin grej och skulle vara en super Trainee!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka