Inaktuell Hagge | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hagelin

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2002

Vad heter du på discord? ica stig#7472

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar jag kan mestadels spela under hela dagarna under sommarlovet men under skolveckor så blir det mellan fyra och 10 ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader nu tror jag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta reda på alla kommandon och regler och frågat andra servervakter om vad man gör för att vara en bra servervakt och lärt mig utifrån det. Skulle även utbildat mig inom vilka situatioenr det är lämpligt med kicks/bans och lärt mig hur man ska gå till väga.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vet att det finns massa andra bra serverar men jag tycker ingen matchar Unive och detta är den bästa RP servern jag har spelat på och jag tycker den har bra scripts/kommandon samt staffs och så, den har ett bra reglesystem med mycket duktiga engegerade folk som gör andras dag bättre genom att hjälpa dem med frågor och så. Och jag vill gärna se mig själv bidra till detta så jag ska försöka börja jobba mig uppåt till support här på unive eller Jobb ansvarig är drömmen jag vet att man kan inte börja där direkt!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra det till en bättre plats för jag skulle kunna hålla RP nivpn högre samt hjälpa folk och hjälpa andra nya medlemmar på servern och hålla koll i discorden och allmänt vara hjälpsam med det mesta, brukar streama då och då och märker då att det finns många lallare/streamsnipers och detta tycker jag är ytterst opassande samt respektlöst så om jag då är servervakt kan jag ju varna dem och om inte det funkar en kick/svban. Så jag skulle kunna bidra med en högre RP nivå samt bättre tonlägen och inga kränkade kommentarer eller rasistiska åsikter.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är redo att lägga ner tid och jag passar för rollen för jag brukar vara på ställen där många lallare dras till och det är inte bra tycker jag och då kan jag bidra till att minska lallandet. Jag kan också vara mycket aktiv så just därför bodre jag bli servervakt och bidra till serverns RP nivå samt utveckling. Jag har även erfarnheter av att hjälpa folk med tanke på att jag är chef och behöver hjälpa mycket nytt folk som söker jobb och så om hur de skaffar medlemskap och hur deras RP bör vara.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill jobba mig uppåt för att bli jobbansvarig och detta gör jag genom att börja här och att visa att jag har vad som krävs om hur man ska bete sig och lära sig kommandon. Jag vill hjälpa servern utveckling och förbättra RP nivåerna och allmänt göra det till en bättre plats och hjälpa folk med regler och så och allmönt göra allting klarare för folk.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Vad jag vet så finns det ett par simpla kommandon som /kick (id) detta kan användas mot lallare som ej reagerar på varningar. /revive id detta kan man göra om nån dött av en bugg. /toggleid för att se allas id. /dv för att ta bort bilar som folk tillex kör in på mitt kontor. Vet att det finns /sv ban men har ej så bra koll på det ännu.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag men det heter medlemskap nu tror jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vart bannad några gånger men dem mesta har varit missöfrstånd. En av mina bans som jag anser var den värsta och den som jag har lärt mig mest av var när jag sa ett respektlöst skämt angående en terrorist attack vilkt jag har lärt mig att inte ksämta om och att visa respekt. Har även lärt mig av andra avstängingar om hur man ska vara i speciella scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej absolut inte

Tillbaka