Nekad Hagge | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagge

Icke Medlem
Meddelanden
880
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Vad heter du på discord? Hagge#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagarna ungefärligt

Hur länge har du spelat på Unive? Halvår

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle först och främst fixa så jag har alla perms samt roller osv. Sen skulle jag fortsätta rpa som jag gör och ha mer koll på min omgivning och ge folk tips samt bans för vad de nu kan hitta på. Skulle ta mer ansvar för mina vänner inom deras rp och höja deras nivå samt min. Skulle såklart och försökt bättra på serverns rp nivå vilket jag kan med tanke på mina erfarenheter med sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Så jag kan ha så bra och rolig rp som möjligt för det är aldrig kul när folk bryter regler och då inte får bestraffning. Märker också att vissa av mina rp vänner inte har särskilt bra nivå så skulle varit bra om jag kunde föregå som ett bättre exempel. Dessutom så vet jag att jag har vad som krävs och erfarenheten. Och dessutom så finns det inga andra bra svenska rp serverar och det är här jag har alla mina vänner samt erfarenheter. Så just unive är det perfekta stället för mig att bli servervakt på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle som sagt kunna ta bort alla lallare och läxa upp dem inom rp. Jag kommer hjälpa nya spelar på forumet ingame och discorden. Föregå som ett bra exempel på hur man ska vara som servervakt då jag vet hur man ska vara som det för jag har själv utsett servervakter. Och då vet jag standardsens som ska hållas alltså så kan jag bidra till alla aspekter på servern som kommer gynna den.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har erfarenheterna som krävs och jag vet vad som ska göras i alla scenarion kan alla commandos perfekt känner mycket folk som är servervakter har utsett massvis av servervakter jag själv då jag har varit ansvarig över dem. Och jag har det som krävs.

Varför vill du bli servervakt? Så jag kan bättra rpn och hjälpa servern gynnas på ett positivt sett samt bidra till andras välmående på servern osv. Detta är såklart ganska självfallet även om man inte är servervakt men såklart så underlättar det att uppehålla alla dessa aspekter om man är servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag kan alla staff relaterade samt servervakt relaterade servervakt relegera är dv kick svban toggleid /sv /ooc /clearchatforall. Och kan många mer kommandon men de är icke relevanta för en servervakt.

Är du whitelistad på serven? Jag är medlem på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad innan men detta var för flera månader sen och var missförstånd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, vet att ni nästan kommer garanterat neka mig men det är erat val tack så mycket för er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka