Accepterad hagfoss | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
398
Reaction score
315
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas hagfoss

Vad är ditt discord namn? hagfoss

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Bengt Nilsson ,han är en lite äldre man än vissa andra nya poliser som har alltid drömt om att bli polis , han är 39 år fyller 40 i september, Bengt hade en familj i sin gamla stad där han både hade fru och två barn, han är stark och snäll o ordentlig , han gillar att fiska på sin fritis helst med en öl i handen, han har alltid drömt om att bli polis för han tycker de ser extremt coolt ut och han känner säg redo för utmaningen att bli polis. Hans lite yngre bror Pelle Nilsson har varit polis innan, men för honom gick de inte så bra för, visst han jobbade och slet man hann gjorde ett stort misstag och Bengt kommer inte göra detsamma. Som sagt är Bengt en vältränad man förr sin ålder, han har precis flyttat och kommer göra goda gärningar för samhället, Han ser fram imot att bli en del av UNIVE staden. Bengt kommer från en lite trasig familj där pappan inte var tillgänglig men hans farfar var där för att visa hur en pappa ska igentligen vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till flera olika scenarion som konflikter , skoj och massa annat. Jag kommer ta detta extremt seriöst eftersom förra gången inte gick så bra.Jag har spelat på nån annan server innanoch där är det massa lall och dålig rp.därfär vänder jag mot er och kommer bidra till jätte bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska spela för båda parterna så båda kan vinna scenariot , detta gör att båda parterna känner att själva rpn är bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och jag har suttit och läst dem flera gånger, Tex copbait, copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet utan andledning, tex burna mitt framför dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat ca 100 h på unive och kommer spela mycket mer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mer erfarenheter än vad ni tror, min kompis som har över 1000 h och hjälper mig ofta inom fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka