hagfoss | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Våran kära Polismyndighet

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? hagfoss

Ange ditt födelsedatum: 24 Juli 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Runt ett år nu !

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenhet av både ledarskap och polisarbete. Just nu är jag biträdande regionschef och har varit med i ledningen för två olika mandatperioder. Under den tiden har jag fått lära mig mycket och bidra på flera sätt. Jag har haft flera viktiga roller inom polisen, till exempel som enhetschef och avdelningschef. Jag har också varit biträdande chef i flera olika enheter, vilket har gett mig mycket kunskap och erfarenhet. Sedan jag började på Unive har jag alltid varit polis, så jag har bra koll på vad som fungerar och vad som behövs för att utveckla kåren. Som chef vet jag att man har både makt och ansvar, men jag tänker inte ta alla beslut själv. Jag vill lyssna på kåren och låta deras åsikter vara med och påverka besluten. Om majoriteten tycker annorlunda än jag, kommer jag att lyssna på dem. Mitt mål är att skapa en tydlig och demokratisk ledning där alla känner sig hörda, samtidigt som vi har en bra struktur och ett tydligt ledarskap.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål är att bygga upp en tydlig struktur inom ledningen, där alla medlemmar vet vad de gör och kan hantera sina roller på ett professionellt sätt. Jag planerar att införa det rangsystem som användes under det förra mandatet, vilket skapar tydlighet och ger fler möjligheten att avancera inom ledningen på ett rättvist och rimligt sätt. Jag kommer också att se över möjligheten att starta nya enheter och återinföra gamla enheter som kan bidra till bättre rollspel. Det här arbetet kommer att göras i samarbete med kåren, eftersom deras åsikter och delaktighet är viktiga för att skapa framgång och realistiska lösningar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?

Måndag
14:50 till runt 22:00 IG, därefter i DC.

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

14:50 → 02:00/04:00.
Lördag

14:50 → 02:00/04:00.
Söndag

14:50 → 23:00.
Notering:
Tiderna kan variera beroende på skolan, läxor eller andra aktiviteter. Vissa dagar kan det bli mer tid i DC och andra dagar mer IG.

Har du läst våra Regler? japp jag har läst igenom dem

allt gott
Pelle Nilsson 1-3397
(hagfoss)

+rep Enda sedan han sattes som Bitr. chef för polisen så har det ändå varigt okej, Han försökte att få upp polisen medans vible drog ner allt igen. Jag vet att han har aktivitet och drivet som man behöver för att vara chef för denna myndighet!

+rep över lägsen polis riktigt kompetent tror han kommer bli den bästa som behövs i dessa problemlösningar som finns ser han som rikspolischef postionen redan nu på hans agerande

+rep

I nuläget den trevligaste i polisledningen, och även vår biträdande chef, han är kunnig och förtjänar en promotion till vår älskade chef ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka