Accepterad hagfoss | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199644864392/

Ditt Hex-ID: 11000016468ef80

Vad är din discord tagg? hagfoss#5935

Vem var det som bannade dig? philip eller xclayz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 67308-6b259e9f58288cc8150cd6fe738f4a8f.jpgSkärmbild 2024-08-08 164142.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag jouna en annan dc och bad om roller vilket är dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joina en dc som var till en fivem server och bad om roller medans jag var medlem på unive, jag har lämnat varje fivem dc som ni ser på bilderna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den e korrekt och jag vill be om ursäkt för jag bad om roller på en annan server medans jag var medlem på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 för suntförnuft vilket var när jag var ny och inte ens hade 50 h på spelet vilket inte är en ursäkt en sv bann coh en mer vad jag ej vet, jag har tagit lärdom av dem och har ej gjort liknande igen jag har tagit lärdom av denna med och känner mig redo för att komma tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ifall vi hade backat tiden skulle jag istället sagt upp min medlem eller inte bett om roller på en annan server

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte be om roller på en annan server medans man e med på en annan , saknar unive och har grindat ca 450+ h på unive under detta åt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja har en fråga om ni kan skriva vrf ni nekar den tex jag måste vänta lite mer osv

som sagt ifall ni nekar den hade de varit skönt om ni skriver vrf mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka