Accepterad hagberg1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagberg1

Unive - Helper
Meddelanden
93
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mattsson

Ditt discordnamn: Hagberg1

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag sa nyligen upp min staff för att kunna fokusera mer på skolan men när man har kommigt in lite i rutinerna i skolan så har jag märkat att det inte är så mycket jobb som jag hade förväntat mig så här kommer min ansökning!

Jag ska bli staff för att jag har mycket erfarenhet om själva staff arbetet. Det verkar som att jag blev uttråkad av unives vanliga rpn och ville prova något nytt. Jag vill vara en arbetare för att se andras perspektiv på RP och när de rp. Jag tror att jag skulle vara en mycket bra personal eftersom jag kan göra det jag behöver göra. Jag är mogen nog att hantera staff arbetet. Tyvär så har det kommit medlemmar som inte kan höja sin rp och då kan jag kan hjälpa dem att höja sin rp. Jag vill ha ett hårt jobb som jag kan vara säker på. Mitt mål med att vara staff är att lära mig mer om social rpn och även ha kul med Staff teamet. Mitt mål inom är också att ha lojala i staffteamet och ha roligt på samma gång. Att söka till staffteamet var enligt mig ett självklart val. Nu har jag rpat på unive i ca två år. Det jag vill fokusera på inom är främst medlemmarnas RP, eftersom jag vill att de ska kunna höja sin RP-nivå. Jag vill visa Philip vad jag kan erbjuda för att ansluta och kunna påverka å alla nya spelares vägnar med gott samvete. Jag vill mer än Järna få bort problem spelare som förstör för servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I min åskit är det mycket saker som kan hända på en 100k or die server tex att man snor någons bil och sedan skottar der dem. Det är mycket shoot on site anserjag och det är ett problem med 100k kläder. (delvis Lall)

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vara tydlig att man får konsikvänser om man bryter mot serverns regler. Att våga sätta ner foten och kunna säga ifrån.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Prioriteten nummer 1 är att vara professionell. en professionell staff är en staff som kan allt enligt allmänna regler. opartisk, icke-korrupt, trevlig. Och en anställd som går emot en spelare är oprofessionellt. Personalen ska arbeta med spelarna och deras utveckling inom rpn.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Tisdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Onsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Torsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Fredag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Lördag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Söndag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? ca 900h eller 2 år ca

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har mycket erfarenhet då jag nyligen var helper och då hjag lärde mig mycket om hur det funkar. Sedan kan jag lite kommandon.

Staff perms:
/noclip
/tpm
/goto (id)
/tpto (Kordinater)
/pedmeny
/skin (id)
/setjob (player id) (jobbid) (grad 1-4)
/addkey
/ban (id) (dag)
/svban (id)
/kick (id)
/togglename
/toggleid
/who (id)
/sv (Servakt Chatt)
/sc (Staff Chatt)
/dv
/frezze
/spec off
/spec
/giveitem (id) (föremål)
/v (spawnamn)
/bring (id)
/unban (hex)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka