Nekad haee66 | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haee66

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? haee66

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mulle Mecksson och är 25 år gammal född 1998 och har et stort intresse för bilar han skolka mycket för att ta sig till bilträffar och var ute sena kvällar för att kolla in snygging bilar och Mulles pappa har en Maserati och Mulle brukar ta den i smyg ibland på kvällarna han kan köra bil då hans farsa lärt han köra sen han var liten och Mulles farsa ägde en bilfirma och en mekonomen firma och Mulles största dröm är att flytta till staden unive och försöka sitt liv där och börja som mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bjuda på en unik rp och rolig rp och kommer skriva /me kollar felet mm när jag börjar som något lagligt jobb mitt mål framåt är också att ansöka till staff på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara ha roligt själv tänka på motparten att det ska ha roligt också så i rån t.ex så behöver man inte snabbaste bilen för att bara kunna vinna hela tiden.

Hur hittade du Unive? har spelat här för ca 2 årsedan

Nekad. Behöver utveckla svar om din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka