Nekad Hadi Andersson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hadi Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Starnert

Vad är ditt discord namn? Bulan

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hadi Andersson är en person som är 24 år gammal och när han var mindre så blev han misshandlad hemma vilket ledde till att han fick en tuff uppväxt. Hans känslor är glad och positiv i allt han gör. Hadis intressen är bilar och motorer och de enda han vill är att köra sin bil hela tiden. Min karaktär skulle inte bara få fram och döda någon utan ett bakom liggande scenario då de är en väldigt lugn person som lider av depression men det visar han inte utåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp från min karaktär, jag har massor med erfarenhet inom rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att den andra i scenariot ska vinna det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått era regler, några av dem är tex att man inte får försöka få polisens uppmärksamhet utan anledning, du får inte använda dina fordon som ett vapen heller om det inte finns en bakomliggande senario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka