Accepterad HADDE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cx58411

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamid.pro/lookup/76561199571369136))

Ditt Hex-ID: steam:110000160077cb0

Vad är din discord tagg? unknownplayr

Vem var det som bannade dig? Kebab240

Bild på banmeddelande: CB2DB003-60EC-4F42-B029-8F8931950006.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev ngt kriminellt i Twitter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så här är det , jag hade precis gått in och ville göra lite husrån och då behöver man dyrk set för att bryta sig in och med svarta pengar så köper du ju dyrk set . Jag har inte spelat på jävligt länge så jag hade glömt bort helt att man inte får skriva sånt i Twitter . Jag ber hemskt mycket om ursäkt kommer inte hända igen . Asså jag minns ändå rätt mycket men sånna grejer glömmer jag lätt att man inte får skriva där om sånt osv. Sen körde jag runt typ 5 minuter och från ingenstans blev jag bannad trodde det var en felaktig ban eller något för som sagt hade glömt helt att man inte får skriva sånna grejer där..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban faktiskt , det var rätt att banna mig men jag tror det hade varit bättre om de tog in mig i Staff samtal och typ frågat varför jag skrev där osv men aja. Det var inte en felaktig ban. Jag hade bara glömt bort helt att man it fick skriva där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns faktiskt inte vad jag har blivit bannad för, men minns den perioden jag fick ban så lärde jag mig av mitt misstag att inte göra om det för det hade slutat med samma konsekvenser. Så med andra ord så lär jag mig från mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå fram till personer och frågat istället för o skriva det i Twitter eller i svarta marknaden hade jag kunnat fråga men inte i Twitter i alla fall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag faktiskt nu vet jag/minns att man inte fick göra det och det kommer som sagt inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag såklart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka