Inaktuell Haben mussie | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haben mussie

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Haben

Vad är ditt discord namn? haben0816

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eddie Arnoldssons

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, eftertänksam, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Eddie växte upp i ett utsatt förortsområde där han tidigt lärde sig vikten av respekt, lojalitet och att läsa av situationer. Han har sett både kriminalitet och hårt arbete på nära håll, vilket format honom till en försiktig men målmedveten person. I dagsläget försöker Eddie hålla sig på rätt sida lagen, men hans bakgrund gör att han ofta dras in i konflikter eller gråzoner. Hans framtidsplan är att bygga upp ett stabilt liv genom arbete och kontakter, samtidigt som han vill skapa respekt i sitt område utan att ta onödiga risker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistisk, långsiktig och social RP. Jag prioriterar dialog, konsekvenstänk och att spela situationer trovärdigt istället för att jaga vinster. Jag är respektfull mot andra spelare och försöker alltid skapa RP som är rolig och utvecklande för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan accepterar när motparten har övertaget om det är rimligt i RP. Man låter situationen utvecklas naturligt, även om det leder till negativa konsekvenser för den egna karaktären, eftersom det skapar bättre och mer realistisk RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några RP-regler tidigare. Jag är noggrann med att läsa regler och spela enligt serverns riktlinjer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? • RDM – Man får inte skada eller döda andra utan ett giltigt RP-scenario. • Metagaming – Man får inte använda information som ens karaktär inte har fått i RP. • NLR – Efter att ha dött får man inte komma ihåg eller återvända till samma scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös med RP och värdesätter realism och respekt. Jag tar feedback från admins på ett moget sätt och är villig att utveckla min karaktär långsiktigt istället för att stressa fram scenarion.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka