Nekad habbib al nouri | Ansökan till Servervakt [isacc]

• Trådskapare Trådskapare Matt3__
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Matt3__

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? matheus

Vad heter du på discord? matheus070711#6107

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar med skolla 15:30 till 22:00 ksk mer.helger ksk 9 tim eller m

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader om 3 dagar

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en server vackt är en person som rp som vanligt och hjälper servern med folk som bryter mot reglerna och lallar de som är servervakter har inte lika mycket makt som staffs men kan ändå hjälpa till.de är mycket viktiga för att folk som rpar vet inte vilka som är sv och och då tänker de att de kan lalla och förstöra och de tycker jag e bra med att vara sv och de är bra att sv kan bana men att de bara kan bana 1 tim och om det är något grovt kan de vidare föra det till någon högre och bannen kan förlängas och sv är somm en staff fast men minder makt men håller ändå koll på hur folk rpar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag är lämplig som servervakt för att jag gillar att ta de uppgifter som ges till mig väldigt seriöst. Jag har dock själv gjort många misstag inom RP:n på server men det är inget ovanligt för vi alla är människor och alla gör fel någon gång men jag har rättat mig själv efter allt som har hänt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Först och främst vill jag bara säga att sen den timmen jag kom in första gången på servern sen så blev jag kär direkt, jag älska hur den är uppbyggd och att den är ny och jag vill verkligen vara med och hjälpa till alla inblandade då jag älskar rp och kör det dagligen. Jag känner typ en kärlek till servern och vill verkligen att den ska hålla sig länge och bygga sig ännu större och det vill jag verkligen vara delaktig i.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Först och främst vill jag bara säga att sen den timmen jag kom in första gången på servern sen så blev jag kär direkt, jag älska hur den är uppbyggd och att den är ny och jag vill verkligen vara med och hjälpa till alla inblandade då jag älskar rp och kör det dagligen. Jag känner typ en kärlek till servern och vill verkligen att den ska hålla sig länge och bygga sig ännu större och det vill jag verkligen vara delaktig i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka