Accepterad habbas | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

habbas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wrex1211/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Thiccan

Vad är din discord tagg? Sickan#3493

Vem var det som bannade dig? Benim

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM i Greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom dem inte hade all fakta på vad som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid den jag dödat med en annan spelare, och förklarade varför jag dödade honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var felaktig eftersom jag stod i garaget vilket är en greenzone för att ta ut min bil. Jag saknade mina nycklar och frågade en spelare vart jag hittar reservnycklar. När jag pratar med honom kommer personen jag dödade och kör över mig med sin voi flertalet gånger även fast jag säger till att sluta. Det slutar med att jag går på honom för att skydda mitt liv och dödar honom. Jag vet att jag dödade honom i en greenzone men det var ingen RDM, jag var rädd för mitt liv och skyddade det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte döda honom i en greenzone och skrivit till staff. Jag tänkte inte på det i stundens hetta och ångrar att jag inte gjorde det, men jag känner att det inte förtjänar en ban för att jag försvara mitt liv mot någon annan som försökte rdma mig i en greenzone.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har läst reglerna tidigare, men jag ska läsa på reglerna grundligt för att verkligen förstå vad man får och inte göra ännu bättre. Dessutom ska jag tänka på att meddela staffs ifall något liknande händer. Jag är ledsen över att mitt agerande ledde till en ban eftersom jag är en seriös rp spelare. Jag hoppas att ni förstår och att jag kan få en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Har förståelse för din situation, men när någon bryter mot reglerna ska du framöver endast reporta det så staffen kan vidta åtgärder på problemet istället för att lösa det på egen hand.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka