Accepterad Haalpe | Whitelist ansökning [Axos] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Färnström

Vad är ditt discord namn? Haalpe#9120

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Ska göra en karaktär som bidrar mycket trevligheter för att ska börja jobba på autoexperten har jobbat där förut och det är dags igen för jag kan mitt jobb riktigt väl. Min kompis jobbar som chef och han välkommnar mig väldigt mycket och han är riktigt schysst vilket ger mig motivation att jobba med honom och andra kollegor. När jag var liten så var jag väldigt insatt i bilar och trimmningar och hur man lagar de speciellt i raggnings bilar för att min pappa var en raggare. Han blev det pågrund av att min mamma lämnades oss när jag var 3 år och nu senare träffade pappa många kompisar ute på krogen som kunde mycket om ragging och hade många finar bilarsom de åkte runt med. Senare blev både jag och min pappa besatt av de och nu känner jag för att börja jobba på ett riktigt bil mekanicker ställe.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har kört multistaden i ungefär 2 veckor nu och det är riktigt roligt att köra här. Känner att jag måste bättre min rp och få det att bli roligare så jag vill gärna bli whitelist. Jag tar multistaden seriöst precis som alla staffsen och reglerna respekterar jag. Har blivit bannad någon gång men jag känner för att bättre mig nu och steppa umin rp och bli whitelist och även få en roligare roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har kört ett litet tag nu på servern och har varit whitelist förut men jag var inte så smart då och bröt mot en regel som var väldigt dumt gjort men jag ska bättre mig eftersom att jag vet att multistaden är det roligaste jag kört på riktigt länge och jag vet att om jag inte får whitelisten tillbaka kommer jag skämmas riktigt mycket för det jag gjort men om jag får tillbaka den och öven om jag inte gör det kommer jag bättra mig mycket.

Hur hittade du Multistaden? Det var den första servern jag hittade någonsin på FiveM jag visste inte rikitgt hur man gjorde men fick hjälp av några kompisar och nu är det riktigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ska börja jobba på autoexperten så fort som möjligt och bättre mig genom staffsen rules osv. Det kommer även skapa en roligare rp för både mig och kunder som kommer dit och även kollegor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just vid tillfället så spelar jag inte på någon annan server men har kört på andra som carolina state och san andreas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka