Accepterad Haalpe | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sleepy Cow

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 70 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inget rp i mitt rpande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade servern när jag blev dödad men anledningen till det var att jag hade massvis med grejer på mig och jag blev rdm:ad och körde runt och sen stannade jag 2 sekunder för att jag fick en discord notis 2 sekunder efter när jag var inne på spelet körde jag 10 meter och så blev jag och min kompis skjutna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil på motorvägen sen efter gick jag afk 10 sekunder gick in på sepelet sen och så ser jag 3 personer som siktar vapen mot oss utan att råna oss eller något och så hinner jag inte köra iväg förens jag blir skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av honom att banna mig men det var felaktigt av de andra som inte blev bannade för att de rdm:ade både mig och min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming sno tjänste fordon och sunt förnuft jag har lärt mig mycket efter mina bans och jag för vidare det i mitt roleplay men ändå så lyckas jag bli bannad för att jag gör något som är fel men som egentligen inte är det eftersom att jag inte ville förlora mina saker som jag hade på mig eftersom att de rdm:ade oss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lämnade servern och tänkt på det innan och fått dit en staff istället och fått de bannade istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort att min rp blir bättre efter varje ban som går speceillt denna eftersom att det är den roligaste servern jag kört på och det är tråkigt att bli bannad för att man själv är dum i huvett som inte följer reglerna fast att jag vet att jag ska det. Nu kommer jag bättra mig riktigt mycket eftersom att nu vet jag på riktigt vilken ban man kan få och hur viktigt det är att ta spelet på allvar och följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top