Nekad Haalpe | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sleepy Cow

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade kriminell rollen när jag hade en pistol på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom en snubbe med en bil och riktade en pistol mot mig då hoppade jag ut och sträckte upp mig mina händer och sen så sköt min kompis honom och sen fick vi snacka i discord med ovve om vad som hände och så fick vi varsin ban för att vi hade pistol utan kriminell rollen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det avr rätt av honom att banna mig eftersom att jag inte ska ha kriminella saker på mig då jag inte har rollen men det är svårt att få tag i rollen då de inte har någon pats för kriminella och mitt tålamod är inte det bästa men det är såklart inget jag kan skylla på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina bans tidigare inom regler, respekt osv. Nu när jag väl inte var bannad så lyckas jag ändå bli det eftersom att jag inte följer reglerna vilket är väldigt dumt. Jag försöker klara mig varje gång jag bli unbannad men lyckas ändå blir det då jag inte kan följa reglerna. Har väntat väldigt länge nu på att få min kriminell roll men ni har aldrig plats det är därför mitt tålamåd inte räcker till vilket är väldigt dumt gjort utav mig. Och det är bra gjort utav er som avstänger mig för att inte följa reglerna. Innan jag blev bannad la jag ner allt kriminellt jag hade och gav till ovve och sen blev jag bannad. Så om jag nu blir unbannad för det dumma jag gjort kommer det bara vara ännu dummare om jag hade spenderat flera miljoner på vapen och annat dumt jag inte ens får använda och jag tänker isåfall vända mig tillbaka till mitt gamla jobb som meckaniker på autoexperten och ha en rolig rp och följa reglerna så att alla slipper sånnahär dumma grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allt jag kunnat behöva göra var att följa alla regler så skulle inget ha hänt överhuvve taget och jag kunnde fortsätta köra på en så rolig server som detta och att alla andra slipper det jag gör också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter denna ban att man måste ha konsekvens tänk är väldigt viktigt att ha när man kör här och även gör andra saker i verkligheten och att man måste ha tålamod för att det finns andra roliga saker att göra på denna server inte bara att vara kriminell. Det är t.ex kul att hjälpa andra folk som behöver hjälp med saker som med bilen eller folk som har blivit dödade kan man hjälpa och känna sig själv stolt och det är också bra för andra. Och jag erkänner även felat jag gjort och kommer bättra mig 100%

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Det innebär att jag måste t.ex om någon riktar ett vapen mot mig måste jag rollspela som jag skulle gjort i verkligheten och måste vara rädd och låta han råna mig
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top