Dubbelpost Haalpe | Ban överklagan [Patrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt Hex-ID: steam:110000136298f0e

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? Estrax

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev till estrax ett fler antal gånger när han berättade för mig vad som gälde och jaga lyssnade inte på honom för att jag tyckte att det var en felaktig ban så jag ville ta det med honom privat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev lite med estrax ganska så snällt och lugnt och frågade varför jag blev bannad ingame och då berättade han vad som jag gjorde fel men jag tyckte inte att det var fel det jag gjorde så jag tjatade lite på honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var kanske inte rätt att banna mig från discorden utan han borde gavt mig en varning eller något sånt. Men förstår honom att han kan ta det som staff disrespect och det var absolut fel gjort av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha lyssnat på honom från början så skulle vi sluta tjaffsat och allt skulle vara lugnt och jag kunnde bara gjort en ban överklagan och hoppas på att bli unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att lyssna på staffs och absolut inte tjata för förstår vad ni menar med staff disrespect men kanske var lite grovt att banna mig nu i efter hand så fattar jag ad ni menar med det.

Har du läst våra regler? Ja

nu blir jag legit arg hur fan kan du skriva dubbelpost på den wtf

Tillbaka