Dubbelpost Haalpe | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt Hex-ID: 110000136298f0e

Vad är din discord tagg? Haalpe#9120

Vem var det som bannade dig? sETH

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning till varför jag blev bannad men fick svar efter utav av en staff och det var för att jag hade rollen VIP på en discord server tydligen men det var ingen RP server utan en vanlig server jag och mina kompisar brukar prata i. Ber mycket om ursäkt om man inte fick ha det men trodde man fick det. Vill jätte gärna komma tillbaka och RPa på eran bra server.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en discord server som inte var lämplig för dom om jag var med i deras kanske vet inte exakt om jag ska vara ärlig för jag fick aldrig svar om jag fick va med i den eller inte men antar inte det eftersom att jag fick ban så jag antar att det var därför och förstår isåfall staffsen och ni gör verkligen ett bra jobb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med mina kompisar i den discorden och sen fick jag taggade en staff mig kom inte ihåg vem och sen tog bort rollerna jag hade och så fick jag en ban och sen försökte jag gå in på servern i fiveM men så blev jag bannad där också. Jag försökte få tag på honom i typ 30 minuter tills han addade tillbaka mig så jag kunde skriva till han. Tjatade lite väll mycket på honom eftersom att jag var som och ber väldigt mycket om ursäkt för det, skulle aldrig gjort det mycket fel gjort av mig. Och då blockade han mig fullt förstårligt. Tycker eran server är bäst och har jätte bra och pålitliga staffs som arbetar med strickta regler som ska följas vilket är skit bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom att jag var med i en annan discord server när jag var whitelist och jobbade som Securitas. VAd jag vet och vad han förklarade för mig så det är var jag tror har fortfarande inte fått svar på om man får vara med i annan discord server som inte är RP messig men kommer inte vara det om man inte får såklart mom jag får fortsätta spela på eran server. :) Har längtat väldigt länge på att bli unbannad på eran server för har så bra minnen här och har alltid varit så kul och önskar jag kan få komma tillbaka. :) Dock så vet jag inte om jag verkligen skulle blivit bannad ingame och istället bara på discorden men jag vet inte det var kanske helt rätt gjort av honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var en felaktig ban och fick unban från det efter jag pratat lite med en staff. Så kunde ju såklart inte lära mig något utav det. Har inte direkt fått någon ban för att jag kan reglerna och jag följer verkligen dom förutom denna gången (vad jag vet) för att jag verkligen inte tänkte efter. Men jag har alltid följt reglerna på denna server och har ändå en ok RP nivå för att ha runt 600 timmar på fiveM. Tyckte kanske att staffsen kunde pratat med mig innan dom bannade mig dock men förstår valet såklart och det var ju antagligen bra gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka efter i förväg och ha lite konsekvenstänk. Och kunna tänka på framtiden och även nu att jag ändå kört ett tag på denna server så händer detta vilket jag ångrar mig av hemskt mycket. Kommer aldrig hända igen om jag kommer få unban såklart och följer reglerna till 100% så gott jag klarar av. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att tänka efter innan jag gör någonting och kunna prata vänligt och lugnt och kunna ta en normal konversation :) vilket jag absolut kommer göra. Men såklart så tänker jag fortfarande lite om jag verkligen skulle bli bannad ingame men det kanske var för att om jag blir banand från discorden kanske man ger upp lite servern och kanske förstår och RDMar överallt men skulle absolut aldrig ha gjort såklart eftersom det hade bara gett med mig konsekvenser och varit väldigt fel gjort av mig såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka