Dubbelpost Haalpe | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haalpe

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868958990/

Ditt Hex-ID: 110000136298f0e

Vad är din discord tagg? Isako#9123

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krasha ganska snabbt och körde efter jag stannat i tyå 10 sekunder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en person som var död och skulle till sjukhuset och då ser jag en ambulans komma och då vänder jag mig om och så krashar jag in en snubbe på vägen. Jag hade lite panik då eftersom att jag höll i en nästan död man och det var darför jag inte tänkte mig för och fortsatte köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart rätt att banna mig och jag ångrar mig som fan att jag inte tänkte efter. Jag vet verkligen hur man rpar också men var lite flummsig och tänkte mig inte för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket innom alla regler och allt annat inom respekt osv. Jag lyssnar på staffs och vad de har att säga och jag följer nu reglerna väldigt bra och har läst de flera gånger. Och jag vet även att jag kan lyda de bra och snyggt. Har RPat på denna servern nu i ungefär 250 timmar och jag vet vad jag håller på med och gör bra scenarion hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänk mig för och RPat skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter vad som händer noga och rpa på vad som händer.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka