Accepterad Haak | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haak

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199213673061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Haak#7041

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Jensen och är laglig, han går i hans fars fotspår där han var polis. Hugo är född 98 alltså 24 år gammal. Han är väldigt kreativ och pratglad! Hugo har sedan liten vara intresserad utav kriminella brott och få brottslingar bakom galler. Hans morbror Urban jobbade inom K9 enheten, som hundförare. Vilket lockar Hugo extremt mycket, Hugo har kollat på många dokumentären på SVT Play om hur tullverket fungerar och tunnablålinjien arbetar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag ska vara medlem på Unive för min höga rollspels nivå, som exempel tilldelar jag socialt rollspel där alla ska ha sin talan i de scenarion som uppstår för att jag tycker det är roligaste och bäst! När alla får tala och inte bara de kriminella eller bara polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett lagligt typ av rollspelande som satt jobba hos Polismyndigheten där jag kommer att satsa enorm mycket på!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att tillföra en så rolig och energigivande rollspel och hur man framför det är att låta båda parterna i ett scenario ha roligt och kunna bidra med olika delar som leder till socialt rollspel.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka