Accepterad Haak | Medlem ansökning [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haak

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Haak

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Karaktären jag kommer att rollspela på kommer att heta Kasper Brand och går i sin fars fotspår, en svensk karaktär med erfarenhet inom poliskåren, Kasper har sen tidigare jobbat som Chef på Securitas och inom brandkåren men nu var det dags att kliva in i den stora skorna och bli polis. Kasper är 28 år, född 1995 med en bra uppväxt tillsammans med mor och far, tillbringat mycket tid på universitet för att blå mäklare men Kasper kände redan i början av sina studier att det var inget som fastnade för just honom, därmed ska Kasper nu börja Polishögskolan till sommaren och ta tag i samhället!

Pappa Rickard jobbar idag som polis och gjort ett par år, han hade även sin ex sambo Rebecka som gick bort i fjol i cancer, vilket fick både Rickard och Kasper att stanna upp och ta in allt i lugn och ro, det stannade Kaspers studier en hel del som han behövt ta ikapp, men just nu ska Kasper snart få besked om Polishögskolan om han blivit accepterad eller inte,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv kommer bidra i hög rollspelsnivå där jag fattar beslut som en erfarenhets person och begriper mig med motparterna svar och tar handlingar inklusive konsekvenser utifrån det, skapa möjligheter för motparterna skulle exempelvis vara i underläge så man drar ut på det mer och skapar mer möjligheter och handlingar under tidens utförande med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag skrev ovan att båda ge sig själv och motparten en möjlighet att kunna utföra handlingar som gör det lätt eller hårt i scenariot

Hur hittade du Unive? 2020/2021 tiden genom en vän

Tillbaka