Accepterad Haak | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haak

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? 1haak

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jacob Vargas är född 1989 under vintern i Mexico, Han är uppväxt där med sin familj som består av tre äldre bröder och en yngre syster, och självklart sina föräldrar, Rocco och Mia, Sedan liten har Jacob alltid varit intresserad av hojar, speciellt harleys. Han har tillbringat en hel del tid i sin pappas verkstad, när 18års dagen närmades sig så var Jacob intresserad att ta över sin pappas verkstad då han funderar på att gå i tidig passion då det gått så bra för företaget. - 2 år senare, Jacob har vuxit mycket som person och kommit in lite i fel riktning när han började hänga med Mayans MC Klubb. Han har tillbringat mycket tid med dem och har fått stänga ner företaget då tiden inte räckt åt sedan båda hållen. Just nu så är Jacob med Mayans varje dag och tillför olika typer av ärenden åt dem och hoppas åstadkomma något där utan att hamna i polisens register.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv kommer bidra i hög rollspelsnivå där jag fattar beslut som en erfarenhets person och begriper mig med motparterna svar och tar handlingar inklusive konsekvenser utifrån det, skapa möjligheter för motparterna skulle exempelvis vara i underläge så man drar ut på det mer och skapar mer möjligheter och handlingar under tidens utförande med varandra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsett om du ''leder'' ett scenario ska man alltid tänka på motpartens vinning i det hela, att man ska helt enkelt stäva efter det bästa för scenariot och inte makt och vinning, alla ska ha kul och en bra uppfattning av rollspelet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, följande exempel. RDM, döda någon utan anledning, VDM, döda nån utan anledning med ett fordon. Copbait. dra uppmärksamhet av polisen med flit. Metagaming, ta info från t.ex discord, twitch osv för att få reda på saker som sker ingame och utnyttja det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har tidigare rollspelat på Unive under 2020-2023

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka