Nekad Haak | Ban överklagan [320]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 20929
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 20929

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213673061/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ab57a65

Vad är din discord tagg? Id: 971065287497629726

Vem var det som bannade dig? Philip & Ovve

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inte nödvändigt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att avstänga mig ifrån servern då jag uppenbarligen gjort ett regelbrott. En tjej vid namn Tindra skickade ut ett fotografi av en naken bild som jag ej ägde. Inte för att vara offer eller så men många tog illa upp och började hetsa o håna mig. Jag visste ju innerst inne att bilden var inte min, jag hade varken tagit den eller skickat den. Bara för att jag har den passande hårfärgen betyder inte att det var min bild. Jag tror att hon skickade ut detta falska ryktet pga vår tidigare historik samt relation. Detalj behövs inte gå in på men jag tror att det kan delvis bero på att jag tog hennes ped roll ifrån servern. Då hon varit blackad TRE gånger. Hon tog illa vid sig och ville hämnas. Jag tror att hon tänkte att detta var på bästa sätt. Jag själv har blivit lurad av henne tidigare och jag tycker ärligt att det var riktigt konstigt gjort från hennes sida. Då efter hon skickat ut ''min'' bild eller vad hon vill påstå att det var så började hetsandet. Folk skickade ut meddelande såsom dö skallar o morötter, då dom hållt på med mig tänkte jag göra något tillbaks vilket inte var smart av mig överhuvudtaget. Jag kallade Tindra en väldigt fult ord på ett annat språk. Efter detta hänt så fortsätter denna diskussion i generellt kanalen men jag slutar skriva. Jag svarar lite då och då med ''okej'' mm. Men inte mer än så, efter ca 30 minuter blir jag & några fler skickade ifrån discord servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta vad var som skedde: Efter hon skickat ut ''min'' bild eller vad hon vill påstå att det var så började hetsandet. Folk skickade ut meddelande såsom dö skallar o morötter, då dom hållt på med mig tänkte jag göra något tillbaks vilket inte var smart av mig överhuvudtaget. Jag kallade Tindra en väldigt fult ord på ett annat språk. Efter detta hänt så fortsätter denna diskussion i generellt kanalen men jag slutar skriva. Jag svarar lite då och då med ''okej'' mm. Men inte mer än så, efter ca 30 minuter blir jag & några fler skickade ifrån discord servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, om den var felaktig hade jag varit unbannad redan nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare, varav den var felaktig, Jag ''doxxade wilma'' genom o skärmdela i dc hennes instagram då hon nyligen skickade ut att man skulle följa henne och adda hennes snap. Och då trodde jag att det var lugnt då hon redan spridit om sig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra annorlunda var att ej föra min åsikt och ilska på så vis. Visste redan direkt efter avstängningen att det var fel av mig att kalla någon på sådant sätt. Förstår om ni kallar mig ''generellt krigare'' men det var inte så jag uppfattade det som, jag tänkte inte i förväg då jag trodde det ja gjorde var som ett försvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det jag lärt mig är att hålla mitt temperament inne i mig och inte ta ut min ilska. Själv tycker jag att om någon skickat ut en bild och försöka påstå att det är ens egna bild så har man rätten att vara arg. Men jag kan hålla med om att jag verkligen inte gjorde det på ett bra sätt. Om jag inte lärt mig efter min avstängning kunde jag lika gärna gjort en ny discord och joinat därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrat av en moderation:
Förstår om du väljer att neka denna Philip........
Men kan du låta mig vara delaktig i Discord Servern?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka