Nekad Haak | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haak

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199652801003/

Ditt Hex-ID: steam:110000164e209eb

Vad är din discord tagg? 1haak

Vem var det som bannade dig? Harry.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: felaktig perm ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag har begått regelbrott att skjuta ut ur en stillastående bil och att ha dragit kommandot /die. Dock så hade dem ingen hänsyn till mina tidigare handlingar som alltid varit bra för servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till kriminell support angående att jag sköt ut ur en bil, jag hoppar till support och förklarar situationen. Sist jag rollspelande var 1.5 år sedan och då fick man göra drivebys genom att stanna bilen och skjuta sedan ta sig därifrån och i detta scenario som var stod vi i en bil utanför klubben och jag sköt totalt 4 skott och då tänkte jag att allt var okej eftersom det var utanför vårat gäng område (Sons) och jag sköt 4 skott när bilen stod stilla. Sedan får jag ett dm på discord av Makavelli som ber mig komma kriminell support angåendet att jag hade tidigare på dagen gjort kommandot /die och då förklarar jag att det är redan taget i support och problemet är löst och jag fick en grov muntlig varning och han påstår att jag har fått fel åtgärder vilket jag tycker låter konstigt när det var ett flertal staffs med i samtalet, OLOF, Kebban var där som mods och helpers var Xottic och kriminell ansvariga var där och det var kjallesyd och wiisstyy21. Sedan i kriminell support sitter jag med Harry. och Kevinchang07 och berättar hur allt gick till och hur allt var ur min synvinkel, jag nämner att jag förstår att jag gjort fel genom att skjuta ut ur bilen och att sist jag spelade på unive och rollspelande var det tillåtet i drivebys och att nu när jag sköt var det utanför vårt område och att bilen stod stilla. Sedan angående att jag drog kommandot /die var på grund av att jag vart skjuten inne på klubben (sons) då vi vart stormande utav Blick Pistons, om jag hade blivit skjuten inom kort räckvidd med 3 skott i bröstet och 1 skott i benen hade man dött ganska direkt vilket resulterade i att jag gjorde /die inte för något annat. Jag har spelat kontinuerligt under mina år på Unive utan problem genom att hålla en måttlig rollspels nivå och i detta fall tycker jag att det inte bör reflektera en perma ben men absolut en varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig men jag tycker att de hade kunnat ge en mildare handling då jag skötte allting bra om det inte hade varit en regel att följa. Till exempel så sköt jag inte hej vilt när jag satt i bilen eller när bilen gasade utan allt var stilla och jag gjorde det bästa jag kunde göra. Samma gäller kommandot /die jag gjorde, jag tyckte inte det verkade logiskt att få 4 skott i sig och fortfarande leva därför gjorde jag /die.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sist jag vart bannad var 2 år sedan och inget jag har minne utav av då det var så länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag kunnat göra, jag hade kunnat klivit ut ur bilen och skjuta istället för att sitta kvar i bilen och avlossa ett fåtal skott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det är att inte skjuta ut ur bilar oavsett vad och att man inte får använda kommandot /die

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka